7 uger henne begyndte jeg desværre at pletbløde med gammelt blod, nden efterfølgende dag kom blmmesækken og næste dag igen fosteret.
øv øv og atter øv, vi havde sådan glædet os til dette barn, og jeg har aldirg strejfet tanken om SA eller lign, det sker jo kun for naboen....NOT og naivt men ja jeg var faktisk overbevist om at det ikke ville ske for mig

Min blødning er nu aftrappet lidt ligesom ved mens, selve SA gjorde mere ondt end alm mens, men "kun" 1 dags tid ca.
Vi finder jo aldrig ud af hvad årsagen til SA men vælger selv at tro på at noget var galt med fosteret.
Jeg har dage hvor jeg er ok og tænker op på hesten igen og håber jeg snart stopper med at bløde så vi kan gå igang igen, og så har jeg dage hvor jeg syntes alt ser håbløst ud.
Jeg trøster mig selv med at jeg hellere vil miste så tidligt i graviditeten når nu det skal være
Hvor længe er det normalt at bløde efter en SA???
hvad er tegn på underlivsbetændelse eller at alt ikke er kommet med ud???
Hvor hurtigt blev du gravid igen efter en SA, MA mv.???
og til sidst bør jeg være mere nervøs nu hvor jeg selv har haft en SA, er det normalt efterfølgende at opleve flere SA, MA mv??? (tror ikke jeg kan lade være med at være nervøs/angst for at miste igen næste gang jeg bliver gravid og så er 40 uger MEGET lange lige pludselig hvis det går hen og overskygger den ellers søde ventetid
help anyone???
Anmeld