10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.214 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. januar 2013

mommy1991

Så ramte jeg 10+0, og bukserne begynder at stramme. Ved godt at det ikke er baby der fylder, måske er det bare julemaden, men et eller andet er der i hvertfald sket.

Jeg har det kanongodt og vi er lige flyttet i større lejlighed, så jeg glæder mig til redebyggeriet kan starte  

1. billede: 4+6

2. og 3. billede 10+0 (Undskyld, at de vender forkert.. De vender rigtigt hvis man går ind på dem)

God søndag, allesammen!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2013

Christina :-)

emmagirl skriver:

Så ramte jeg 10+0, og bukserne begynder at stramme. Ved godt at det ikke er baby der fylder, måske er det bare julemaden, men et eller andet er der i hvertfald sket.

Jeg har det kanongodt og vi er lige flyttet i større lejlighed, så jeg glæder mig til redebyggeriet kan starte  

2. og 3. billede 10+0 (Undskyld, at de vender forkert..)

God søndag, allesammen!

Hvor du fin:-)

17+1:-)

Anmeld

6. januar 2013

banana3

emmagirl skriver:

2. og 3. billede 10+0 (Undskyld, at de vender forkert.. De vender rigtigt hvis man går ind på dem)

God søndag, allesammen!

Ihhh tillykke. jeg er i uge 11, og min mave er også SÅ oppustet om aftenen

Anmeld

6. januar 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

God søndag, allesammen!

hvor du fin

det skal nok blive en kæmpe stor bule inden du for set dig om

Anmeld

6. januar 2013

Tulipan

Hvor er du fin Du skal nok få en rigtig flot mave når du allerede har baby-mave i uge 10 

Anmeld

6. januar 2013

Babydrøm

emmagirl skriver:

God søndag, allesammen!

Hvor er du fin

Anmeld

6. januar 2013

mommy1991

Snartmortilto:-") skriver:

Hvor du fin:-)

17+1:-)

Mange tak

Anmeld

6. januar 2013

mommy1991

banana3 skriver:

Ihhh tillykke. jeg er i uge 11, og min mave er også SÅ oppustet om aftenen

Også min - men det her billede er taget om formiddagen

Anmeld

6. januar 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

hvor du fin

det skal nok blive en kæmpe stor bule inden du for set dig om

Jaaaa, det håber jeg Glæder mig sådan!!!!

Anmeld

6. januar 2013

mommy1991

Anonym23 skriver:

Hvor er du fin Du skal nok få en rigtig flot mave når du allerede har baby-mave i uge 10 

Mange tak!!! Ja, det håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.