Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte_Marie skriver: Haha i er pat-fikserede Tusind tak
Haha i er pat-fikserede Tusind tak
Vi er pisse misundelige!! Gad sgu godt at have sådan en krop
Og så lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Church skriver: Hvor er du bare fin! Mange gange tillykke med den lille pige Hvor bliver det hyggeligt med en lillesøster
Hvor er du bare fin!
Mange gange tillykke med den lille pige Hvor bliver det hyggeligt med en lillesøster
Muhmi skriver: Vi er pisse misundelige!! Gad sgu godt at have sådan en krop Og så lidt
Ditte_Marie skriver:
Miss Church skriver:
Jamen seriøst, det var bare det første jeg tænkte... "Orh, gid jeg så sådan ud!!" Hehehe
Muhmi skriver: Jamen seriøst, det var bare det første jeg tænkte... "Orh, gid jeg så sådan ud!!" Hehehe
Jeg kunne hvert fald godt bruge lidt af babserne Men det er det fede ved at være gravid. Det hele vokser og vokser
Miss Church skriver: Jeg kunne hvert fald godt bruge lidt af babserne Men det er det fede ved at være gravid. Det hele vokser og vokser
Præcis!!
Ditte_Marie skriver: Så kom babybulen frem Det er vores 2. datter der ligger derinde og hygger sig..Vores lille Luna
Så kom babybulen frem Det er vores 2. datter der ligger derinde og hygger sig..Vores lille Luna
Sikke en fin bule - og må tilslutte mig de to andre piger: wooaw nogle bryster jeg (og min kæreste) er lykkelig over at mine ikke længere passede den normale b-skål - din må da være endnu gladere
tillykke med dine fine bule og den lille pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128