Hawaii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Bas

Hej Alle.

Vi har planer om, at rejse til Hawaii i sommerferien og derfor vil høre om nogen har været der før? Kan nogen give gode tips?

Hilsen Bas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Lady Marion <3

Bas skriver:

Hej Alle.

Vi har planer om, at rejse til Hawaii i sommerferien og derfor vil høre om nogen har været der før? Kan nogen give gode tips?

Hilsen Bas

Yes jeg blev gift på Maui  så har været der , dog tilbage i 97 så det er noget tid siden ... Vi var ude på nogle lækre båd ture hvor vi badede med havskilpadder .. vi var der i feb og det er der kæmpehvalerne yngler så de trækker ind mod kysten  vi sejlede nærmest klods op af de store dyr , meget facinerende  Vi var oppe på toppen af vulkanen (Maui er en vulkan) Var ude på sukkerrørs markerne , besøgte Pearl harbour og selvf . Waikikki beach   Der er niceeee glæd dig ..

Anmeld

6. januar 2013

Bas

Lady Marion <3 skriver:

Yes jeg blev gift på Maui  så har været der , dog tilbage i 97 så det er noget tid siden ... Vi var ude på nogle lækre båd ture hvor vi badede med havskilpadder .. vi var der i feb og det er der kæmpehvalerne yngler så de trækker ind mod kysten  vi sejlede nærmest klods op af de store dyr , meget facinerende  Vi var oppe på toppen af vulkanen (Maui er en vulkan) Var ude på sukkerrørs markerne , besøgte Pearl harbour og selvf . Waikikki beach   Der er niceeee glæd dig ..

Hvor lyder det bare spændende, tak for dit svar. Glæder os rigtig meget. Vi er ved at planlægge det, og er i tvivl om vi skal bo på Big Island eller Maui. Men hvor er det bare gude smukt.

Anmeld

6. januar 2013

Lady Marion <3

Bas skriver:

Hvor lyder det bare spændende, tak for dit svar. Glæder os rigtig meget. Vi er ved at planlægge det, og er i tvivl om vi skal bo på Big Island eller Maui. Men hvor er det bare gude smukt.

Totalt smukt , seriøst deres liguster hække er virkelig Hawaii blomster hække , Dem der bor på Hawaii er gudeskønne og venlige  Jeg er misundelig .. Eneste minus ,,, vi kunne ikke bade på stranden pga strøm , stillehavet er ikke så stille endda

Anmeld

6. januar 2013

forår

Hej

Jeg har også været der tilbage i 1999. Jeg boede på Oahu i 14 dage, hvor vi var lidt rundt og se lidt.

kan huske at det var meget turistet...vildt mange amerikanere Noget af koralhavet var ødelagt pga turismen, vildt ærgeligt.

Vi var på tur i nogen dage ud til en af de andre øer, men kan ikke huske hvilken, tror at det var Hawaii, men er ikke sikkert. der var vi ude og vandre på en vulkan, som var en helt fantastisk oplevelse.

Kan huske at jeg synes at det var fedt at ha været på Hawaii, men at det ikke nødvendigvis et sted jeg behøver at besøge igen, men hvis du vil ha total hvide sandstande og lyseblåt hav, så er Fiji mere det.

Mvh

Anmeld

6. januar 2013

Neki

Bas skriver:

Hej Alle.

Hilsen Bas

Jeg har været der 2 gange. I september 2007 og igen her i april 2012. Jeg er VILD med Hawaiiøerne, og jeg kan kun sige TAG AFSTED

Husk at der er meget stor forskel på klimaet på Hawaii, og når der på en ø kan være 30 grader og sol, kan der på en anden være 20 grader og regn. Big Island er mere "våd" end eksempelvis Oahu og Maui, så beslut jer for hvilken slags ferie i vil have. Hvis i vil have by+strand+sol, så ville jeg tage til Oahu. Maui er mere afslappet og mere ren natur, og Big Island er grovere og som sagt vådere.

En anden ting jeg vil råde jer meget til, er at leje en bil, og gerne en cabriolet, da der er så meget smukt man gerne vil se "opad", som vil være svært i en lukket bil med tag.

Hvis i kommer til Oahu, så skal i klart tage ud og snorkle, og gerne besøge den fredede nedsunkne vulkan Hanauma Bay.

På Maui er en snorkeltur til eksempelvis Molokini også fantastisk, og at snorkle med havskildpadder.

Puhaa... Jeg kan blive ved og ved om Hawaii, så spørg endelig, så vil jeg se om jeg kan svare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.