Hun vælger abort.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

888 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Anonym trådstarter

Min bedste veninde er blevet gravid, med sin eks (de ses dog stadig) . Hun vil gerne beholde barnet men det vil han ikke, og han kan slet ikk overtales. Han siger hvis hun vælger at få det vil han ALDRIG have noget med dem at gøre.. Derfor vælger hun abort..... Hun har ikk lyst til at ændre hans liv fuldstændig, når han ikk har lyst og at barnet ikk får en far har hun heller ikk lyst til (da hun selv ved hvordan det er)...

Jeg synes det er så synd............ Hun skal da beholde sit barn!!!
Og hun sagde til mig igår at hun nok ved hun fortryder det og hun kunne mærke at det var en dreng, det var hun helt sikker på.... Det viser ligesom hvor meget hun tænker på det og hvor meget det rør hende.....

Jeg kan slet ikk forstå det, manden er 34, det er måske hans eneste chance for at få barn.... + han troede ikk han kunne få børn da hans sædkvalitet er utrolig dårlig OG min veninde har været steril, har faktisk slet ikk kunne få børn, men nu skete det umulige.....

Nå ja også snakkede de ogs om børn da de var kærester, han vil gerne hvis de blir igen, men hun kan bare ikk være i forhold med ham (af mange årsager)

Jeg ved godt jeg slet intet har at sige i det her..... Men hvor har jeg dog lyst.... Jeg ønsker at hun beholder sit barn, hvis hun gerne vil..... Jeg ønsker at kunne stoppe hende... På mandag skal hun ha sin abort.... Det er bare så synd.... Hva faen gør man som bedste veninde, hvordan skal jeg stoppe hende i at skade sig selv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

dorthemus

Det lyder meget trist og der er desværre ikke meget du kan gøre, andet end at være der for hende.

Men det lyder da bestemt ikke som om, at hun er afklaret med "sin" beslutning Og hvis hun selv har svært ved at blive gravid...ja så virker det da helt uforståeligt.

Håber tingene løser sig til det bedste

til dig!

Anmeld

5. januar 2013

Pige2009

dorthemus skriver:

Det lyder meget trist og der er desværre ikke meget du kan gøre, andet end at være der for hende.

Men det lyder da bestemt ikke som om, at hun er afklaret med "sin" beslutning Og hvis hun selv har svært ved at blive gravid...ja så virker det da helt uforståeligt.

Håber tingene løser sig til det bedste

til dig!

Helt enig. Måske er der også andre årsager, som hun holder for sig selv - det skal man måske også have in mente.

Du skal bare sørge for at være der for hende og støtte hende efter aborten. Håber hun mimer styrket ud på den anden side.

Kh. Linda

Anmeld

5. januar 2013

Lullaby

Støtte hende. Du skal ikke diskutere med hende og komme med alle mulige velmende råd men bare vær der for hende.

Anmeld

5. januar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Min bedste veninde er blevet gravid, med sin eks (de ses dog stadig) . Hun vil gerne beholde barnet men det vil han ikke, og han kan slet ikk overtales. Han siger hvis hun vælger at få det vil han ALDRIG have noget med dem at gøre.. Derfor vælger hun abort..... Hun har ikk lyst til at ændre hans liv fuldstændig, når han ikk har lyst og at barnet ikk får en far har hun heller ikk lyst til (da hun selv ved hvordan det er)...

Jeg synes det er så synd............ Hun skal da beholde sit barn!!!
Og hun sagde til mig igår at hun nok ved hun fortryder det og hun kunne mærke at det var en dreng, det var hun helt sikker på.... Det viser ligesom hvor meget hun tænker på det og hvor meget det rør hende.....

Jeg kan slet ikk forstå det, manden er 34, det er måske hans eneste chance for at få barn.... + han troede ikk han kunne få børn da hans sædkvalitet er utrolig dårlig OG min veninde har været steril, har faktisk slet ikk kunne få børn, men nu skete det umulige.....

Nå ja også snakkede de ogs om børn da de var kærester, han vil gerne hvis de blir igen, men hun kan bare ikk være i forhold med ham (af mange årsager)

Jeg ved godt jeg slet intet har at sige i det her..... Men hvor har jeg dog lyst.... Jeg ønsker at hun beholder sit barn, hvis hun gerne vil..... Jeg ønsker at kunne stoppe hende... På mandag skal hun ha sin abort.... Det er bare så synd.... Hva faen gør man som bedste veninde, hvordan skal jeg stoppe hende i at skade sig selv.....

du skal bare støtte hende - du skal for guds skyld ikke fortælle hende at du synes hun tager den forkerte beslutning, fordi beslutningen ER taget.. du skal kramme og trøste og være der for hende!

Anmeld

5. januar 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Hvor er det bare synd for hende  Hun kommer til at hade ham når hun en gang ønsker og få børn og ikke kan...  

Anmeld

5. januar 2013

Camilla <3

Når hun nu har taget beslutningen, så er der desværre nok ikke andet at gøre, end at støtte hende. 

Jeg ved ikke, om jeg har misforstået noget. Men jeg læser det som om han bruger det som afpresning.?!

Han vil gerne være kærester med hende, men hun vil ikke?! 

Men han vil gerne ha' børn med hende, hvis de er kærester?! 

Jeg syntes hun skal lytte til sit hjerte, og spørge sig selv, om HUN virkelig vil ha' den abort? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.