Min bedste veninde er blevet gravid, med sin eks (de ses dog stadig) . Hun vil gerne beholde barnet men det vil han ikke, og han kan slet ikk overtales. Han siger hvis hun vælger at få det vil han ALDRIG have noget med dem at gøre.. Derfor vælger hun abort..... Hun har ikk lyst til at ændre hans liv fuldstændig, når han ikk har lyst og at barnet ikk får en far har hun heller ikk lyst til (da hun selv ved hvordan det er)...
Jeg synes det er så synd............ Hun skal da beholde sit barn!!!
Og hun sagde til mig igår at hun nok ved hun fortryder det og hun kunne mærke at det var en dreng, det var hun helt sikker på.... Det viser ligesom hvor meget hun tænker på det og hvor meget det rør hende.....
Jeg kan slet ikk forstå det, manden er 34, det er måske hans eneste chance for at få barn.... + han troede ikk han kunne få børn da hans sædkvalitet er utrolig dårlig OG min veninde har været steril, har faktisk slet ikk kunne få børn, men nu skete det umulige.....
Nå ja også snakkede de ogs om børn da de var kærester, han vil gerne hvis de blir igen, men hun kan bare ikk være i forhold med ham (af mange årsager)
Jeg ved godt jeg slet intet har at sige i det her..... Men hvor har jeg dog lyst.... Jeg ønsker at hun beholder sit barn, hvis hun gerne vil..... Jeg ønsker at kunne stoppe hende... På mandag skal hun ha sin abort.... Det er bare så synd.... Hva faen gør man som bedste veninde, hvordan skal jeg stoppe hende i at skade sig selv..... 
Anmeld