Sovetryne ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Charlie

Hej piger, glædelig regnvejrsdag!   Det tisser ned i stride strømme her i Lux idag. Så meget at kloaken ikke kan følge med nogle steder. Da jeg kørte hjem efter at have afleveret Marcus i børnehaven, væltede det ligefrem op af brønddækslerne nogle steder! Det er med lyn og torden og det hele  Jeg synes egentlig, det er ret hyggeligt

Nå, men helt modsat idag, så var dagen igår bare helt fantastisk med 27 grader og dejlig solskin. Vi havde været hos nogle venner og grillet lørdag aften, og Tue havde fået lidt alkohol indenbords, så han var en smule medtaget. Marcus og jeg lod ham derfor være lidt alene, så han kunne hvile, så vi tog ud og badede. Der er jo ingen strande her, men så har de istedet nogle udendørs swimmingpools, hvor vi tog hen. Marcus nød det i fulde drag, han er en rigtig vandhund!
Vi tog derfra 17.30, og Marcus faldt i søvn i bilen. Han vågnede slet ikke ved, at jeg bar ham op, så jeg tænkte, at jeg vel ligeså godt kunne prøve at lægge ham ind i seng. Det reagerede han heller ikke på, og han sov helt til kl 7 i morges, det er 13½ timer! Han må godt nok have været træt! Men han virker tilgengæld også bare rigtig dejligt udhvilet nu

Hav en dejlig dag alle sammen.
kram Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Munder

Hvor lyder det til, at I havde en skøn dag i går.

Her skinner solen i dag. Vi havde en rigtig regnvejrblæsedag i fredags med masser af oversvømmelser mv.

Marcus må da godt nok have været træt, når han har kunne sove fra aftensmad mm., den gik ikke herhjemme

Anmeld

15. juni 2009

st

Fedt at I allerede nu oplever lidt af sommeren. Det kunne mig og min forkølelse godt trænge til.

Men jeg tror på, at sommeren her i Dk bliver god i år. Den kommer lige omkring min ferie-start, uge 30, bare så I ved det. :-)

Anmeld

16. juni 2009

Munder

st skriver:

Fedt at I allerede nu oplever lidt af sommeren. Det kunne mig og min forkølelse godt trænge til.

Men jeg tror på, at sommeren her i Dk bliver god i år. Den kommer lige omkring min ferie-start, uge 30, bare så I ved det. :-)

Arh st, kunne du ikke sørge for godt vejr i næste uge, når vi skal i sommerhus.....Det gode vejr behøver da ikke vente til uge 30?

Anmeld

16. juni 2009

Charlie

Ja det var en super duper dejlig dag, vi havde. Ja, jeg var også selv ret forbløffet over, at han kunne sove fra aftensmaden. Han havde godt nok spist 2 store bananer lige inden vi kørte hjem, men alligevel... Men han spiste en god portion morgenmad, da han vågnede

Ja st, jeg synes u også godt, du må sørge for godt vejr fra i næste uge  Marcus og jeg tager nemlig til DK på lørdag, og min veninde skal giftes næste lørdag, og weekenden efter det bryllup, tager vi 2 uger i sommerhus, altså uge 28 og 29, så kan vi ikke lave en aftale om lidt godt vejr der også?

Kram Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.