Hej piger, glædelig regnvejrsdag!

Det tisser ned i stride strømme her i Lux idag. Så meget at kloaken ikke kan følge med nogle steder. Da jeg kørte hjem efter at have afleveret Marcus i børnehaven, væltede det ligefrem op af brønddækslerne nogle steder! Det er med lyn og torden og det hele

Jeg synes egentlig, det er ret hyggeligt

Nå, men helt modsat idag, så var dagen igår bare helt fantastisk med 27 grader og dejlig solskin. Vi havde været hos nogle venner og grillet lørdag aften, og Tue havde fået lidt alkohol indenbords, så han var en smule medtaget. Marcus og jeg lod ham derfor være lidt alene, så han kunne hvile, så vi tog ud og badede. Der er jo ingen strande her, men så har de istedet nogle udendørs swimmingpools, hvor vi tog hen. Marcus nød det i fulde drag, han er en rigtig vandhund!

Vi tog derfra 17.30, og Marcus faldt i søvn i bilen. Han vågnede slet ikke ved, at jeg bar ham op, så jeg tænkte, at jeg vel ligeså godt kunne prøve at lægge ham ind i seng. Det reagerede han heller ikke på, og han sov helt til kl 7 i morges, det er 13½ timer! Han må godt nok have været træt! Men han virker tilgengæld også bare rigtig dejligt udhvilet nu

Hav en dejlig dag alle sammen.
kram

Dorthe
Anmeld