Kan man bruge dobbelt rabatkoder? (H&M)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.594 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2013

Majbrit P

Jeg har bestilt en ting i varekurven, og fandt 2 rabatkoder, en hvor den giver 25% og en hvor man får 50 kroner rabat. Kan jeg kombinere dem? jeg kan på hjemmesiden, men er bange for at de fjerner min ordre hvis man ikke må 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2013

Simon Isaksen

Those green eyes skriver:

Jeg har bestilt en ting i varekurven, og fandt 2 rabatkoder, en hvor den giver 25% og en hvor man får 50 kroner rabat. Kan jeg kombinere dem? jeg kan på hjemmesiden, men er bange for at de fjerner min ordre hvis man ikke må 

hvis du kan på hjemmesiden er det deres egen skyld de ikke blockere for det, så jeg havde gjort det  

Anmeld

5. januar 2013

Majbrit P

Simon Isaksen skriver:

hvis du kan på hjemmesiden er det deres egen skyld de ikke blockere for det, så jeg havde gjort det  

Det kan man nemlig.. skulle rigtig af med 400 ink fragt, men skal nu kun af med 261 kroner ink fragt  

Anmeld

5. januar 2013

Simon Isaksen

Det kan man nemlig.. skulle rigtig af med 400 ink fragt, men skal nu kun af med 261 kroner ink fragt  

så ville jeg sku gøre det .. det værste der kan ske af du bliver kontaktet og skal betale 50 kr ekstra .. men tror sku ikke på de gør det .. de kunne jo bare lukke deres system for at kunne bruge 2 rabat koder  

Anmeld

5. januar 2013

Simon Isaksen

er det koder der kan bruges flere gange for så må du da gerne lige sende dem til mig  

Anmeld

5. januar 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Simon Isaksen skriver:

er det koder der kan bruges flere gange for så må du da gerne lige sende dem til mig  

Og mig! 

Anmeld

5. januar 2013

LRJ

Normalt kan man ikke bruge mere end en rabat kode af gangen på h&m

Anmeld

5. januar 2013

LRJ

dobbelt indlæg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.