Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har bestilt en ting i varekurven, og fandt 2 rabatkoder, en hvor den giver 25% og en hvor man får 50 kroner rabat. Kan jeg kombinere dem? jeg kan på hjemmesiden, men er bange for at de fjerner min ordre hvis man ikke må
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Those green eyes skriver: Jeg har bestilt en ting i varekurven, og fandt 2 rabatkoder, en hvor den giver 25% og en hvor man får 50 kroner rabat. Kan jeg kombinere dem? jeg kan på hjemmesiden, men er bange for at de fjerner min ordre hvis man ikke må
hvis du kan på hjemmesiden er det deres egen skyld de ikke blockere for det, så jeg havde gjort det
Simon Isaksen skriver: hvis du kan på hjemmesiden er det deres egen skyld de ikke blockere for det, så jeg havde gjort det
Det kan man nemlig.. skulle rigtig af med 400 ink fragt, men skal nu kun af med 261 kroner ink fragt
Those green eyes skriver: Det kan man nemlig.. skulle rigtig af med 400 ink fragt, men skal nu kun af med 261 kroner ink fragt
så ville jeg sku gøre det .. det værste der kan ske af du bliver kontaktet og skal betale 50 kr ekstra .. men tror sku ikke på de gør det .. de kunne jo bare lukke deres system for at kunne bruge 2 rabat koder
er det koder der kan bruges flere gange for så må du da gerne lige sende dem til mig
Simon Isaksen skriver: er det koder der kan bruges flere gange for så må du da gerne lige sende dem til mig
Og mig!
dobbelt indlæg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128