Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Wimmie skriver: Jep
Jep
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
That´s me
Nettemor skriver: Nu har jeg ikke set det endnu Men må jeg spørge hvorfor du er med? Er det fra før du fik barn eller er det noget fra nu?
Nu har jeg ikke set det endnu Men må jeg spørge hvorfor du er med? Er det fra før du fik barn eller er det noget fra nu?
Det er fra mens jeg var gravid med Mila.Dokumentaren manglede et par der var blevet gravide via fertilitetsbehandling, og efter lidt betænkningstid besluttede vi os for at deltage
Wimmie skriver: Det er fra mens jeg var gravid med Mila.Dokumentaren manglede et par der var blevet gravide via fertilitetsbehandling, og efter lidt betænkningstid besluttede vi os for at deltage
Nettemor skriver: kommer man til at se dig igen? For så skal jeg da se det
kommer man til at se dig igen? For så skal jeg da se det
Ja, der er i hvert fald ét afsnit mere hvor vi er med (vist ikke det i aften). Det er optaget nogle uger efter fødslen hvor de har filmet mens SP var hos os for at veje og måle
Jeg hedder Line, bor ved Århus og har Benjamin fra 24/7-12
Jeg hedder Kathrine. Min kæreste hedder Daniel og jeg er gravid med vores to første børn
Her er et billede af mig fra nytårsaften Det andet billede, er fra sidste vinter, 2011
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128