Før- og efter fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

BabyStecher

Heej med jer på baby.dk 

Jeg har 14 uger tilbage af graviditeten, er måske ret tidligt ude allerede, men tiden skal vel også gå med et eller andet. 

Jeg skal føde på Hvidovre Hospital, andre der evt har født der?, ja - hvordan gik fødsel og tiden efter, på patienthotel eller svangreafsnit?

Jeg har hørt meget godt men også dårligt så det sidder vel stadig i en hvordan det kommer til at forløbe med en selv. 

Jeg vil egentlig bare vide hvad i gjorde eller gør når vandet går, og hvad man egentlig skal pakke og have med, både til sig selv og barnet, før og eller efter fødselen! 

Jeg kan simelthen ikke vente ret meget længere, til min lille prins kommer til verden<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Misscbn

BabyStecher skriver:

Heej med jer på baby.dk 

Jeg har 14 uger tilbage af graviditeten, er måske ret tidligt ude allerede, men tiden skal vel også gå med et eller andet. 

Jeg skal føde på Hvidovre Hospital, andre der evt har født der?, ja - hvordan gik fødsel og tiden efter, på patienthotel eller svangreafsnit?

Jeg har hørt meget godt men også dårligt så det sidder vel stadig i en hvordan det kommer til at forløbe med en selv. 

Jeg vil egentlig bare vide hvad i gjorde eller gør når vandet går, og hvad man egentlig skal pakke og have med, både til sig selv og barnet, før og eller efter fødselen! 

Jeg kan simelthen ikke vente ret meget længere, til min lille prins kommer til verden<3

Jeg har født på hvidovre  det var en rigtig god oplevelse bortset fra jeg ik havde bøjler til mine ben haha og sku selv holde jeg fødte kl 6.20 så det var min mig, min x og jordemoder så det var stille og roligt, hun var der gennem det hele så det var skønt og hun var SÅ sød hun hedder Signe mener jeg

og jeg kom på barselsgangen da min søns hjerterytme faldt hele tiden, og han havde skidt i vandet og jeg havde stortset ingen fostervand så de skulle lige holde lidt øje med ham

men alt i alt så gør jeg det igen på hvidovre når den tid kommer 

p.s de har total lækker mad, men hvis du skal amme og de stadig har den LÆKRE chokolade mousse, så drop den hehe spiste mange bøtter af den på de 2 dage og nøj nogle gaver min søn kunne give mig da vi kom hjem efter 2 dage på hospitalet HAHA helt op i nakken 

Anmeld

4. januar 2013

BabyStecher

blankholm skriver:

Jeg har født på hvidovre  det var en rigtig god oplevelse bortset fra jeg ik havde bøjler til mine ben haha og sku selv holde jeg fødte kl 6.20 så det var min mig, min x og jordemoder så det var stille og roligt, hun var der gennem det hele så det var skønt og hun var SÅ sød hun hedder Signe mener jeg

og jeg kom på barselsgangen da min søns hjerterytme faldt hele tiden, og han havde skidt i vandet og jeg havde stortset ingen fostervand så de skulle lige holde lidt øje med ham

men alt i alt så gør jeg det igen på hvidovre når den tid kommer 

p.s de har total lækker mad, men hvis du skal amme og de stadig har den LÆKRE chokolade mousse, så drop den hehe spiste mange bøtter af den på de 2 dage og nøj nogle gaver min søn kunne give mig da vi kom hjem efter 2 dage på hospitalet HAHA helt op i nakken 

HAHA, det lyder som en god oplevelse ! 
- Hvad havde du egentlig pakket og hvornår gjorde du det?(-: 

Anmeld

4. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg fødte også på Hvidovre hospital og var rigtig glad for det! Jeg lå på en svangreafdeling og fik simpelthen den bedste behandling. Personalet tog sig tid til os og alle vores spørgsmål og hjalp os godt på vej med amningen. Madordningen er ren luksus og vi havde det i det hele taget ret nemt de dage vi var der  

Anmeld

5. januar 2013

Misscbn

BabyStecher skriver:

HAHA, det lyder som en god oplevelse ! 
- Hvad havde du egentlig pakket og hvornår gjorde du det?(-: 

ja da haha, men de smagte bare SÅ godt men nøj hvor synd for lillemanden, men han kom i bad hehe

og jamen jeg havde pakket joggintøj til mig selv, lidt til lillemanden, tøfler, og så hans dyne, men det har de der ude (ville bare gerne have han sov med sin egen)

og ellers lidt kiks, slik, osv men fik intet spist da jeg kastede op af lattergassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.