Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er ung mor på 23 som bor i herning og har en dreng på snart 7 og en pige på 4 som er astma barn og hjerte barn og pige på 2 dreng på 6 mdr som er nyre barn men det går frem dejlig kunne godt tænkte mig nogen og anakke med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nu mor til 3 skønne børn skriver: er ung mor på 23 som bor i herning og har en dreng på snart 7 og en pige på 4 som er astma barn og hjerte barn og pige på 2 dreng på 6 mdr som er nyre barn men det går frem dejlig kunne godt tænkte mig nogen og anakke med
Nu er jeg godt nok ik "ung" Men heller ik vildt gammel, er 33 år, har thea på 4 år og alberte på 6 mdr. Er da altid klar på en kop the eller noget på dyrbys eller noget!! Vh stine
AnjaM skriver: Hej Jeg er 25 og mor til to piger på hhv 4 og knapt 2 år.Vi bor ca 40 minutter fra Herning, men jeg går på skole derinde - så jeg tager gerne turen derind Jeg kunne også godt trænge til at udvide venindeflokken lidt.Anja
Hej Jeg er 25 og mor til to piger på hhv 4 og knapt 2 år.Vi bor ca 40 minutter fra Herning, men jeg går på skole derinde - så jeg tager gerne turen derind Jeg kunne også godt trænge til at udvide venindeflokken lidt.Anja
du kan sms til 24620221 så kan vi sms der
nu mor til 3 skønne børn skriver: du kan sms til 24620221 så kan vi sms der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128