Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denisep skriver: Hej . Hjælp ønskes Har fået farvet min hår idag hos frisøren , og det er blevet orange/ gult skær. Hvilke er møg irriterende når man bare vil være blond.Er der nogle fif man kan bruge? En bestemt hårfarve der tager det gyldne skær?
Hej . Hjælp ønskes Har fået farvet min hår idag hos frisøren , og det er blevet orange/ gult skær. Hvilke er møg irriterende når man bare vil være blond.Er der nogle fif man kan bruge? En bestemt hårfarve der tager det gyldne skær?
Hvad farve er der blevet brugt?
Nej nej, du går bare tilbage til frisøren, og siger "fiks det!" Måske med lidt pænere ord. Når man går til frisør, så skal man ikke tage hjem og rette fejlene!
Francisca skriver: Hvad farve er der blevet brugt?
Dinna88 skriver: Nej nej, du går bare tilbage til frisøren, og siger "fiks det!" Måske med lidt pænere ord. Når man går til frisør, så skal man ikke tage hjem og rette fejlene!
så går du tilbage til frisøren og spørger om HUN kan anbefale noget mod det gule skær hun har efterladt sig! - det er ikke meningen man skal hjem og rette op på frisør fejl, hvis de laver fejl skal de selv rette op på det!
Denisep skriver: Uh ved jeg ikke en hel farve der sku give mig fint blond hår :s
Uh ved jeg ikke en hel farve der sku give mig fint blond hår :s
Ja men blond kan være mange ting. Ann du lægge billed ind?
twinny skriver: Du ska gå tilbage og få noget kold farve i. Også ska du købe en blå shampoo. Men snak med hende om det.
Du ska gå tilbage og få noget kold farve i. Også ska du købe en blå shampoo. Men snak med hende om det.
det godt nok en lilla eller silver shampoo hun skal have fat i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128