soveproblemer - seperationsfasen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

JJH

Hej tøser.

Jeg er virkelig ved at være langt ude, har en søn på snart 8 mdr. der efter hvad jeg er kommet frem til er i seperationsfasen, han hænger utrolig meget på min arm i løbet af dagen og vi træner mor går og kommer tilbage (bare om bag døren og frem igen.) det har nu stået på i en måned, og mine nerver er tyndslidte, ikke af dagene, men når vi kommer til aften. Knægten vil ikk sove, han kan slet ikke finde ro, hverken hos mig, i vores seng eller i egen seng, kun når jeg går og vipper ham på armen. Jeg putter ham første gang ved 8 tiden, og oftes sover han først ved 12-01 tiden. og står op igen kl 6-7.

Jeg får at vide af mange jeg skal lade ham græde sig selv i søvn, men kan simpelhen ikke bære det, når jeg ikke længere kan trøste ham i egen seng, så tager jeg ham op og bruger ½-1 time på at få ro på ham igen.

HJÆÆÆÆLP hvad skal jeg gøre, er der nogen der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Mussen2

Har du fået tjekket hans ører? Måske er der væske i dem. Det var tilfældet her. Jeg troede det var sep. angst.

Nu får han panodil at sove på og det går så meget bedre

Ellers tag ham med i din seng. Eller læg dig på en madras hos ham. Sørg for at "fylde ham op" i løbet af dagen masser af mor-tid.

Jeg tror ikke,på at det løser noget at lade dem græde.

Af det lidt mere ekstreme, prøv at tage hans barnevogns overdel med i hans værelse og lade ham sove i den, for at se om det kan ændre på noget

Anmeld

7. januar 2013

JJH

Mussen2 skriver:

Har du fået tjekket hans ører? Måske er der væske i dem. Det var tilfældet her. Jeg troede det var sep. angst.

Nu får han panodil at sove på og det går så meget bedre

Ellers tag ham med i din seng. Eller læg dig på en madras hos ham. Sørg for at "fylde ham op" i løbet af dagen masser af mor-tid.

Jeg tror ikke,på at det løser noget at lade dem græde.

Af det lidt mere ekstreme, prøv at tage hans barnevogns overdel med i hans værelse og lade ham sove i den, for at se om det kan ændre på noget

Jeg må slet ikke sætte mig ned eller ligge mig ned med ham, så bliver han vildt hysterisk. men prøver da lige det med barnevognsdelen.

Ørene er tjekket og fejler intet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.