Mon der snart sker noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

Stumpen

Jeg har slet ikke tålmodighed til at sidde her i dag, der skal ske noget!! Så nu vil jeg gå op og give soveværelset samt Mathildes værelse en ordentlig omgang rengøring.. og få sorteret hendes tøj, for det er da lige gået op for mig at mange af hendes bluser stumper..  

Har nemlig fulgt smilende med på nb juni09 (  ) ang. at så snart en person skriver om en ændring mht. kroppen, så er det fordi at noget er oppe over og det er jo alt lige fra ekstra energi til diarré som folk mener er tegn på snarligt fødsel  Det kan da godt være at det passer, synes bare nogen gange at......ja...man overfortolker nogle ting unødvendigt

Ha en god dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Munder

Ej Anja, det er jo lige om lidt du har termin

Jeg har gået og tænkt, at der var laaaang tid til.....men det er jo om lidt mere end en uge ik?

Det bliver altså spændende at se, hvad maven gemmer på. Tror du I når at flytte inden?

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

Jo det er lige om lidt -næste fredag for at være helt nøjagtig..

Kommer baby til termin, så nej, så når vi ikke at flytte.. Her på onsdag eller torsdag vil jeg ringe til viceværten igen og høre om der er en chance for at få nøglen, men som vi kan se og har forstand på, så tror jeg tidligst vi kan få nøglen næste fredag og kunne forestille mig evt. først d. 29. (alt efter hvornår gulvene bliver lakeret.. )
Men kunne da være fedt næste fredag, hvor vores hjem jo igen bliver invaderet.. Så kan de lave lokum, mens vi flytter...

Anmeld

15. juni 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Jeg har slet ikke tålmodighed til at sidde her i dag, der skal ske noget!! Så nu vil jeg gå op og give soveværelset samt Mathildes værelse en ordentlig omgang rengøring.. og få sorteret hendes tøj, for det er da lige gået op for mig at mange af hendes bluser stumper..  

Har nemlig fulgt smilende med på nb juni09 (  ) ang. at så snart en person skriver om en ændring mht. kroppen, så er det fordi at noget er oppe over og det er jo alt lige fra ekstra energi til diarré som folk mener er tegn på snarligt fødsel  Det kan da godt være at det passer, synes bare nogen gange at......ja...man overfortolker nogle ting unødvendigt

Ha en god dag..

Du føder den 21.. Det er nemlig en go dag at have fødselsdag

Anmeld

15. juni 2009

Smølf

Jeg tror også det bliver den 21. Skal nok heppe på dig!

KH Neta

Anmeld

15. juni 2009

Charlie

Hold da op Anja, det er gået stærkt! Spændende hvornår det bliver

Ja, man siger jo, at når man begynder at få de der lyster/trang til at ordne alt muligt, så er det fordi, der ikke er lang tid til
Fik du ordnet alt det du ville?

Hav en dejlig dag.
Kram Dorthe

Anmeld

15. juni 2009

3rollinger

Nej, det bliver da den 24.  Saa er der lige et halvt aar til jul. Saa faar babyen gaver hvert halve aar. Heldige rad.

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

Jeg håber selv på at den kommer den 4.juli -det var min bedstefars fødselsdato

Jo, jeg fik lavet det jeg skulle og fik også lige ordnet gangen ovenpå.. Så nu mangler jeg kun at få gjort stue, gang og kontor gjort ordentlig rent.. Så kan vi faktisk nøjes med en støvsugning, gulvvask og en klud her og der når vi flytter om 14 dage..

Anmeld

15. juni 2009

st

Det kunne være fedt hvis det passer med at I kan flytte ind en fredag. Så føder du til middag den dag. Så bliver du lige enige med personalet om, at I er i gang med at flytte, og du får derved lov til at ligge en ekstra dag på sygehuset. Så sender du bare de andre afsted i flyttetøjet og så kan dig og den nye baby komme hjem om lørdagen til et ny-indrettet hjem, hvor du ikke skal lave en dyt.

Anmeld

15. juni 2009

Stumpen

st!!! Det er da lige sådan n skal snørres!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.