- heypiger!
sagen er at min kæreste og jeg er ret uenige, hvilket er forståeligt nok. Det omhandler nemlig om hans familie. Men sagens kerne er at hans familie virkelig, virkelig er ustabile og ikke til at stole på, på nogle måder. Og det ved min kæreste godt! men prøver selvfølgelig stadig tro og føle det aller bedste ved dem. Men, jeg lader mig ikke helt rive med. Der er alt for mange gange opstået kaos igennem dem. Hans far drikker, hans mor er heller ikke helt rask, de skændes konstant, råber og ter sig som små børn, tager ud af huset når de enda vidste på forhånd de ville få besøg, vi blir faktisk overladt til os selv de fleste gange vi ankommer.. vi må faktisk ikke hjælpe med huset gerninger når vi ankommer for at være hjælpelige, men spørg vi ikke, siger de vi dovne... de bagtaler vores hjem til andre i familien, de synes fks. ikke at det er godt nok eller det, selvom vi altid gør os stor umage for at behage dem... & vi har op til flere gange forsøgt at snakke med dem om situationen og at vi ikke bryder os om sådan og sådan, både over Tlf, og face to face, intet har hjulpet - blot har de trukket sig fra os.... de er meget impulsive, gør lige det der indskyder dem en tanke, og tanken om at skulle derop i morgen fordi min kæreste sådan brænder for det, gør mig nervøs.. Hans far har lige smadret en masse i deres stue, pga dårlig ægteskab! og ikke fedt at tænke på, hvad kan der som det næste ske? jeg har ærligt ikke lyst til at bruge min tid eller penge på at kører derop.... men min kæreste blir så skuffet, når jeg siger min mening, og han gider ik selv tage derop, og selvom vi så invitere dem herned, kommer de også med en masse undskyldninger og udebliver....... jeg magter det ikke, jeg havde ellers lige lovet mig selv, at de måtte ændre sig før jeg ville med derop.. Men min kæreste hiver og ber for om vi ikke skulle give dem en chance.. Men sagen er at jeg virkelig er bange for at tage derop.. de snakker alligevel ikke engang pænt til min kæreste men snager af ham
.. forstår ikke en brik.
Anmeld