Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja sagen er den er jeg for noget tid siden er blevet alene med min datter men står nu i det problem at vi skal på en charter ferie til sommer men min datter vil nu gerne have hendes far med, hvad gør man lige her? vi er jo gået fra hinanden og får til den tid hjælp til bolig støtte ekstra børne bidrag mm. Men må man gerne gøre sådanne ting sammen for barnets skyld eller er det helt "no go"?
Håber nogen kan hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Isaac's mor

Desværre, det er vist helt no go, hvis man skal overholde reglerne for ikk at ende med en kæmpe bøde + fordomme

(En fra min familie har lige været ude for det samme)

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

Sophie.Hammershøy skriver:

Desværre, det er vist helt no go, hvis man skal overholde reglerne for ikk at ende med en kæmpe bøde + fordomme

(En fra min familie har lige været ude for det samme)

okay tænkte det nok var sådan :-(

Anmeld

4. januar 2013

Zelinasmor

Hvor i alverden står der at man ikke må tage på en fælles ferie med sit fællesbarn bare fordi man ikke bor sammen mere? Jeg har ALDRIG hørt om at det kan give bøder på nogen måde med mindre vi snakker flere måneders ferie sammen. Han må bare ikke bruge ferien sammen med jer på jeres bopæl.

Anmeld

4. januar 2013

Nettemor

Der er som regel forskellige regler alt efter hvilken kommune du bor i. Så for at være på den sikre side synes jeg du skal spørge en på kommune.

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Hvor i alverden står der at man ikke må tage på en fælles ferie med sit fællesbarn bare fordi man ikke bor sammen mere? Jeg har ALDRIG hørt om at det kan give bøder på nogen måde med mindre vi snakker flere måneders ferie sammen. Han må bare ikke bruge ferien sammen med jer på jeres bopæl.

okay håber at det er sådan  det kunne være rart os for vores barns skyld der gerne vil på ferie med mor og far.. Og det er jo i udlandet og tror da ikke at nogen kan sige at vi ikke begge må tage til udlandet samtidig?! men vil måske lige tjekke det med kommunen for at se om det er okay..

Anmeld

4. januar 2013

Zelinasmor

Anonym skriver:

okay håber at det er sådan  det kunne være rart os for vores barns skyld der gerne vil på ferie med mor og far.. Og det er jo i udlandet og tror da ikke at nogen kan sige at vi ikke begge må tage til udlandet samtidig?! men vil måske lige tjekke det med kommunen for at se om det er okay..

Ja. Synes da du skal tjekke det. Men jeg nægter at tro på at de

må nægte jer en ferie sammen i udlandet 

Anmeld

4. januar 2013

Anonym trådstarter

xoxotasha skriver:

Ja. Synes da du skal tjekke det. Men jeg nægter at tro på at de

må nægte jer en ferie sammen i udlandet 

Okay det håber jeg i hvertfald kan lade sig gøre.. Vi har allerede snakket om at tage en tur til vesterhavet i marts da der er lukkedage i børnehaven. 3 overnatninger i luksus hytte ved siden af et kæmpe badeland.. for kun 2000 kr. det ville være så rart at kunne slappe af oven på alt det her og bare koble helt af et par dage 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.