middagslur :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2013

twinny

Mor til Frederic og Freya skriver:

Så lidt...

Håber du finder en løsning der passer lige til dine drenge..

Det er fint nok. Hvis de så gider at sove i nat. Høhø. Sove er ikke deres stærke side. Heller løbe på væggene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Mor til Frederic og Freya

twinny skriver:

Det er fint nok. Hvis de så gider at sove i nat. Høhø. Sove er ikke deres stærke side. Heller løbe på væggene

thi hi...

tror bare jeg nyder at her har været ro siden kl 19 fra begge værelser..

Anmeld

4. januar 2013

twinny

Filippa & Liva skriver:

Hvad tid står de op og kommer i seng?

Sover mellem 19.30 og 20.30 normalt. Medmindre de sover sent til mddag så hedder den 22.30 de står op mellem 8 og 9.

Anmeld

4. januar 2013

Filippa & Liva

twinny skriver:

Sover mellem 19.30 og 20.30 normalt. Medmindre de sover sent til mddag så hedder den 22.30 de står op mellem 8 og 9.

Okay, det er tidligt hvis de allerede springer middagsluren over men nogle børn har jo bare ikke behov for søvn om dagen så det er vel meget forskelligt.

Anmeld

4. januar 2013

twinny

Mor til Frederic og Freya skriver:

thi hi...

tror bare jeg nyder at her har været ro siden kl 19 fra begge værelser..

Haha. Kender følelsen. Jeg troede der var noget galt med min ene søn forleden han havde sovet i mere end halvanden time uden at vågne. Sååå måtte jeg op og tjekke.

Anmeld

4. januar 2013

twinny

Filippa & Liva skriver:

Okay, det er tidligt hvis de allerede springer middagsluren over men nogle børn har jo bare ikke behov for søvn om dagen så det er vel meget forskelligt.

Ja de er kun 15 måneder. Ved ikk om de glemmer at være trætte. Hehe. Men som sagt har de aldrig sovet særlig meget om dagen eller natten. Høhø.

Anmeld

5. januar 2013

Fenja09

twinny skriver:

Hej tøser. Hvornår stoppede jeres børn med at sove til middag? Drengene synes først de skal sove kl 15 eller 16 også er de ikke til at slå ned om aften.

Går de i dp eller vs? Min datter er 16 måneder og sover til middag omkring kl 12.00-12.30 og hun sover fra 1 time til 2 1/2 time. Hun kommer i seng senest kl 19.30 og sover til mellem 06.00-08.00.

Min datter har aldrig været et "sove-barn", hun har altid kun taget en powernap på 1/2 time og derefter været frisk og vågen, men efter start i dp har det ændret sig radikalt. Hun kommer så også tidligere i seng nu og det er den samme rytme hver dag, medmindre vi skal noget.

Måske du skal prøve at få drengene tidligere op om morgen, måske senest ved 07.30 tiden og så se om de ikke vil sove til middag. På den måde ændre du deres rytme gradvist, evt ryk det over et par dage så de vågner ved 7.00 tiden. Hvis min datter først vågner ved 9 tiden, så sover hun også tilsvarende senere til middag og dermed rykkes hendes puttetid om aftenen også.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.