Peter Plys til dreng og pige eller..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

Babydrøm

Hejsa ladies

I min skrukhed er jeg faldet for Peter Plys, til vores kommende barn en gang i fremtiden 

Jeg tænker at både piger og drenge kan have værelse, tøj mm. i Peter Plys (selvfølgelig i moderate mængder 

Hvad synes I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Frk.S

Jeg er enig med dig... Peter Plys passer fint til begge køn.

Anmeld

4. januar 2013

DesiraeR

AnnL skriver:

Hejsa ladies

I min skrukhed er jeg faldet for Peter Plys, til vores kommende barn en gang i fremtiden 

Jeg tænker at både piger og drenge kan have værelse, tøj mm. i Peter Plys (selvfølgelig i moderate mængder 

Hvad synes I?

Jeg synes det er okay at både piger og drenge kan have Peter plys

Anmeld

4. januar 2013

Lykke:)

AnnL skriver:

Hejsa ladies

Hvad synes I?

Jeg er enig
Peter plys er til begge køn

Anmeld

4. januar 2013

Masig

AnnL skriver:

Hejsa ladies

Hvad synes I?

Vi har både bamse, tøj og wallstickers med Peter Plys til vores dreng, så det håber jeg da man kan hehe... herhjemme gør vi det i hvert fald

Anmeld

4. januar 2013

Muhmi

AnnL skriver:

Hejsa ladies

Hvad synes I?

Peter Plys er meget alsidig synes jeg og derfor går han både til drenge og piger... Herhjemme er jeg også helt VILD med Peter Plys

Anmeld

4. januar 2013

Pigent

Peter Plys er til begge køn

Anmeld

4. januar 2013

Babydrøm

Masig skriver:

Vi har både bamse, tøj og wallstickers med Peter Plys til vores dreng, så det håber jeg da man kan hehe... herhjemme gør vi det i hvert fald

Lyder skønt, selvfølgelig kan man da det he he 

Anmeld

4. januar 2013

Babydrøm

Muhmi skriver:

Peter Plys er meget alsidig synes jeg og derfor går han både til drenge og piger... Herhjemme er jeg også helt VILD med Peter Plys

Ja ik, synes jeg også Er også faldet fuldstændig for Peter Plys og især de der baby Peter Plys og hans venner 

Faldt over disse her igår 

http://www.hm.com/dk/product/07289?article=07289-A

http://www.hm.com/dk/product/07522?article=07522-C

Hvor er de altså bare søde

Anmeld

4. januar 2013

B&J

peter plys er til begge køn helt bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.