Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Syren i frugten smelter fondanten, så du skal bestemt ikke bruge frugtcreme
Opsmøring er jo kun for at glatte og lave en flot flade under fondant eller marcipan, men hvis du er dygtig til at få overfladen helt glat, så er der vel intet i vejen med at springe fandanten over
JustMe skriver: Syren i frugten smelter fondanten, så du skal bestemt ikke bruge frugtcreme
Rikke S skriver: Opsmøring er jo kun for at glatte og lave en flot flade under fondant eller marcipan, men hvis du er dygtig til at få overfladen helt glat, så er der vel intet i vejen med at springe fandanten over
Silas&Mille skriver: Jeg vil jo lige netop ikke lave en kage med fondant Så tænkte at lave den hvor den bare er smurt op og pyntet med frisk frugt
Jeg vil jo lige netop ikke lave en kage med fondant Så tænkte at lave den hvor den bare er smurt op og pyntet med frisk frugt
Nå ja, doh
Det kan du sagtens, og det gør jo det hele meget nemmere....
Dot D skriver: Det kan du sagtens, og det gør jo det hele meget nemmere....
JustMe skriver: Nå ja, doh
Silas&Mille skriver: Godt at hører Er lige blevet færdig med kagen, så nu håber jeg bare kiwi-skiverne bliver siddende
Godt at hører Er lige blevet færdig med kagen, så nu håber jeg bare kiwi-skiverne bliver siddende
Hvis du bare har "nok" opsmøring, og den var fedtet, så tror jeg absolut ikke de render nogle steder...
Jeg har lavet flere uden fondant, da jeg ikke har kunnet holde til at rulle det ud, de er blevet lige som jeg ville have dem. Så jeg er sikker på, at din nok skal blive fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128