Krydser fingre og Puuust alt hvad i kan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2013

FamilenStorm

Hej piger...

Er i dag 40+6 uger henne Og er godt nok ved at være lidt tungt...

Er begyndt at vænne mig til tanken om at skulle føde en skøn basse på 4+ kg (Alberte vejede 3,5 kg ) Men puha jeg håber godt nok snart han kommer.. Har en del plukveer og en del snydeveer.. HÅber godt nok at de har gjort det arbejde de skal så fødslen kommer til at gå hurtig og nemt

Skal ud på svangerskabsklinikken i dag kl 13:40 hvor jeg vil blive scannet og undersøgt og så vil de højst sandsynlig lave en hindeløsning.. Så satser og håber på at vi får lillebror til verden engang i weekenden..

Så pust gerne alt det ve støv i kan komme til, så vi kan få ham ud...

Ha en dejlig dag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

Astrid P

KOM så, baby Storm...

Anmeld

4. januar 2013

FamilenStorm

Astrid P skriver:

KOM så, baby Storm...

Ja kom så..

Men ingen tegn.. 2 cm livmoderhals endnu, og jm kunne ikke rigtig komme til at lave en ordenlig hindeløsning.. Så frygter lidt han bare har tænkt sig at blive derinde..

Anmeld

5. januar 2013

Astrid P

Jeg havde også 2 cm livmoderhals om morgenen hvor jeg fik en stikpille, og klokken 15.39 fødte jeg. Just sayin'...

Anmeld

6. januar 2013

FamilenStorm

Astrid P skriver:

Jeg havde også 2 cm livmoderhals om morgenen hvor jeg fik en stikpille, og klokken 15.39 fødte jeg. Just sayin'...

Har endelig født efter 30 timers hård kamp.. Fødte i dag kl 11:47 og er lige kommet hjem..

Fb kommer senere, skal lige lande herhjemme..

Anmeld

6. januar 2013

Astrid P

Sådan - tillykke! Jeg håber alt er vel med jer begge på trods af den lange fødsel og glæder mig til at høre mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.