nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

81

er ny her inde har snakket om nummer 2 så vil høre hvor i har gådet i behanling hende og hvad ca prisen var skal nok i genem iui

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2013

sus73

81 skriver:

er ny her inde har snakket om nummer 2 så vil høre hvor i har gådet i behanling hende og hvad ca prisen var skal nok i genem iui

Hej, der er ikke så meget gang i debatten herinde. Vil anbefale dig at gå ind på http://sem.forumup.dk/ og oprette dig - her er der masser af kvinder som har fået børn med donorsæd eller som er i behandling.

Anmeld

21. januar 2013

81

er godt nok ikke enlig så hved ikke rigtig om jeg høre til der

Anmeld

25. januar 2013

sus73

81 skriver:

er godt nok ikke enlig så hved ikke rigtig om jeg høre til der

Nå, der misforstod jeg dig . Men ellers er der LFUB som også har et ret udmærket forum hvor man kan dele oplevelser og spørge andre til råds.

Anmeld

27. februar 2013

Humanincubator

Kommer an på, hvad du vælger. Man kan godt få en henvisning hos egen læge til 2. barn hvis man vælger en privat klinik med overenskomst med sygesikringen. I så fald skal du kun betale for sæden samt medicin. Sædens pris afhænger af, om du vælger åben eller anonym donor samt hvilken klinik du vælger. Omkring 1200 kr og opefter.

Hvis du vælger en privat klinik uden overenskomst, koster det måske 3500-7500 pr. gang igen afhængig af, hvorvidt du vælger åben eller anonym donor.

Anmeld

27. februar 2013

Humanincubator

Dette gælder IUI med donorsæd.

Anmeld

27. februar 2013

Humanincubator

Vil tro ca. 3500 med din mands sæd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.