Har virkelig brug for jeres råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

853 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2009

MizzEva

Har lige testet positiv... ikke planlagt.. helt sikkert. Har en mærkelig cyklus efter min sidste graviditet og derfor vidste jeg ikke helt hvornår mens ville komme. Jeg er i uge 5+

MEN!!

I fredags var jeg hos en veninde.. for første gang i laaaannnggg tid. Vi drak og festede igennem hele natten med ALT hvad dertil hører!!

nu har jeg så fundet ud af jeg er gravid og er nu dybt ulykkelig og bange for at jeg har skadet mit lille foster??

HJÆLP!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

CGTN

Jeg prøvede det samme fordi jeg ikke vidste jeg var gravid, men min er sund og rask :0)
Så tror ikke du skal bekymre dig. Du vidste det jo ikke og så længe det ikke er hver dag ;0)

Anmeld

15. juni 2009

Cris

Der sker ikke noget, bare at man ikke bliver ved

Anmeld

15. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tror ikke du skal være bekymret... der er mange som efter en MEGA druktur finder ud af at de er gravide (måske fordi tømmermands kvalmen fortsætter, og det burde den jo ikke )..
Risikoen for at der er sket noget ved at du en enkelt aften har været helt i hegnet er minimal.. så nyd du bare din spire i mavsen, og lige et tillykke herfra!
knus

Anmeld

15. juni 2009

Mira0911

Da jeg fandt ud af jeg var gravid, havde jeg været på druk 2 weekender i træk.. Julie har ikke taget skade det.

Anmeld

15. juni 2009

Ox.

MizzEva skriver:

Har lige testet positiv... ikke planlagt.. helt sikkert. Har en mærkelig cyklus efter min sidste graviditet og derfor vidste jeg ikke helt hvornår mens ville komme. Jeg er i uge 5+

MEN!!

I fredags var jeg hos en veninde.. for første gang i laaaannnggg tid. Vi drak og festede igennem hele natten med ALT hvad dertil hører!!

nu har jeg så fundet ud af jeg er gravid og er nu dybt ulykkelig og bange for at jeg har skadet mit lille foster??

HJÆLP!!

I min mosters sidste graviditet var hun både under narkose og var i byen et par gange eller 3 inden hun faktisk opdagede at hun ventede sig, og hendes pige blev helt normal og er en skøn lille 4 årig idag! :-)
Hun var selvf. også bange men fik en fostervandsprøve taget ..

Inden jeg opdagede jeg ventede mig, havde jeg også en enkelt vild bytur, og lægerne har sagt hele vejen igenne, at det ikke ser ud til der skulle være noget :-)

Knus Sussie 33+5

Anmeld

15. juni 2009

haps

tror rigtig mange børn har været med på druk før moar har vidst at hun har været gravid - så du skal ikke bekymre dig.. Bare undgå drukturene nu
Sundhedsstyrelsen anbefaler ingen alkohol overhovedet - jeg kan nu altså godt finde på at drikke et halvt glas vin til familiefesten eller lignende med måneders mellemrum - tror jeg nu heller ikke der sker noget ved.. ALT MED MÅDE

Anmeld

15. juni 2009

Mum33

Jeg var på druk tre weekender i træk med bebs i maven og ringede derfor desperat til min læge. Overvejede vorkelig abort  MEN - lægen sagde, at naturen er så smart indrettet, at først når du har haft mulighed for at opdagen at du er gravid uden hjælpemidler (dvs manglende mens), så begynder fosteret at optage næring fra dig. De første 4 uger er moderkagen ikke dannet og det der sker er kun celledeling.

Så derfor no worry - be happy

Anmeld

16. juni 2009

Nanna1985

Det sker der intet ved.. Det har jeg selv gjort med den første, og hun fejler ingenting

Nyd graviditeten og STORT TILLYKKE med det

Anmeld

17. juni 2009

Jannie Thorup

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Jeg var på druk tre weekender i træk med bebs i maven og ringede derfor desperat til min læge. Overvejede vorkelig abort  MEN - lægen sagde, at naturen er så smart indrettet, at først når du har haft mulighed for at opdagen at du er gravid uden hjælpemidler (dvs manglende mens), så begynder fosteret at optage næring fra dig. De første 4 uger er moderkagen ikke dannet og det der sker er kun celledeling.

Så derfor no worry - be happy

Ej det er altså virkelig smart indrettet af naturen. Det vidste jeg ikke. Jg var selv lidt i byen inden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Det har dog ikke været noget jeg har tænkt nærmere over og det er bestemt ikke noget jeg gør mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.