Tulle28 skriver:
For at være helt ærlig, så ved jeg ikke om jeg turde føde selv, HVIS vi en dag skulle have en 3'er. Jeg er sluppet godt fra denne, men TÆNK hvis man gik lige så meget i stykker igen?! Jeg ved godt odds'ene er små, men alligevel... Og jeg føler ellers jeg havde en drømmefødsel.
Jeg fødte på ryggen, på trods af at jeg ikke ønskede det. Det er nemlig en af de mest unaturligt stillinger at føde i, og risikoen for at briste meget er stor. Men ikke desto mindre endte jeg der alligevel (måske fordi jeg ikke nåede at få klyx - jeg stod op først, så måske jordemoderen blev lidt nervøs for, hvad hun evt. fik i hovedet, udover et barn
)
ha ha ha, ja det kan man jo måske godt forstå hun var lidt nervøs for

Jeg synes også jeg havde en fantastisk fødsel og mærkede heller ikke noget, har bare et naivt håb om at det var stillingen der gjorde det og ikke fordi jeg er specielt disponeret for det.
Det lyder måske pyldret/forkælet men jeg vil virkelig virkelig være ked af hvis jeg ikke må føde selv, har aldrig forstået dem der VIL have pks (uden fysisk årsag). Fik aks ved første fødsel og aldrig har jeg da følt mig mere snydt så jeg kan slet ikke forene mig med tanken om en "bestilt" fødsel

MEN jeg må heller ikke tage sorgerne på forskud, jeg har jo ingen problemer nu så hvoror skulle de lige komme i løbet af de næste 4 måneder
Anmeld