Hjælp! Drengenavne :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.288 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

MF<3

Hej alle sammen! 

Efter at jeg har forsømt min baby.dk rimeligt meget er jeg nu tilbage. Og jeg ville høre om nogle kunne hjælpe mig med at finde søde drengenavne med M?  Jeg har kigget på nettet, men det virker så uoverskueligt. Håber i alle har haft en god jul og et godt nytår. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

livhemdrup

MF<3 skriver:

Hej alle sammen! 

Efter at jeg har forsømt min baby.dk rimeligt meget er jeg nu tilbage. Og jeg ville høre om nogle kunne hjælpe mig med at finde søde drengenavne med M?  Jeg har kigget på nettet, men det virker så uoverskueligt. Håber i alle har haft en god jul og et godt nytår. 

Jeg har altid været helt vild med navnet Marco eller Marcus. 

Anmeld

4. januar 2013

Palaja

MADS  Synes det er sådan et dejligt navn. Ville gerne kalde min kommende søn det, men min datter hedder Marie og jeg selv Maja så synes det bliver lidt for meget med et navn til lillebror som også starter med MA 

Ellers er der Malthe, Milas, Mathias, Magnus, Marius... 

Men synes også selv det er vildt uoverskueligt med de navne. Hver gang jeg forsøger at kigge på navnelister ender jeg altid med at gi op, da der bare er så mange at vælge imellem. 

Har du selv nogle navne?

Anmeld

4. januar 2013

DitteFisk

Jeg har en Marius  

Ellers kan jeg godt lide Matti og Milo

Anmeld

9. januar 2013

MF<3

livhemdrup skriver:

Jeg har altid været helt vild med navnet Marco eller Marcus. 

Det er også nogle vildt søde navne, mit problem er bare at min kæreste har en datter fra et tidligere forhold, hendes lillebror hedder Marco, og min kærestes lillebror hedder Marcus. 

Anmeld

9. januar 2013

MF<3

Palaja skriver:

MADS  Synes det er sådan et dejligt navn. Ville gerne kalde min kommende søn det, men min datter hedder Marie og jeg selv Maja så synes det bliver lidt for meget med et navn til lillebror som også starter med MA 

Ellers er der Malthe, Milas, Mathias, Magnus, Marius... 

Men synes også selv det er vildt uoverskueligt med de navne. Hver gang jeg forsøger at kigge på navnelister ender jeg altid med at gi op, da der bare er så mange at vælge imellem. 

Har du selv nogle navne?

Jeg synes Mads er lidt for almindeligt, jeg kender ret mange der hedder det. Men du har ret i at det er et sødt navn.

Jeg kan faktisk godt lid navnet Malthe.

Milas har jeg haft i tankerne, og Milan. Min kæreste synes han skal hedde Micas, men jeg er ikke helt overbevist.   Jeg kan godt lide navnene Noah og William, selvom de ikke er med M. Min kæreste vil helst have et navn med M. 

Jeg synes det er så svært at se på navnelister, der er en masse navne, og halvdelen af dem er jeg ikke engang sikker på hvordan udtales. 

Anmeld

9. januar 2013

MF<3

Gigl skriver:

Jeg har en Marius  

Ellers kan jeg godt lide Matti og Milo

Marius er også sødt, og lidt specielt. Jeg vil helst have et navn som ikke ''alle'' hedder. 

Jeg synes virkeligt det r svært, der er så mange søde navne, men jeg kan bare ikke finde det navn jeg tænker, ''det er bare helt perfekt''. Min datter hedder Melina, og det var jeg bare vild med fra start. 

Anmeld

9. januar 2013

DitteFisk

MF<3 skriver:

Marius er også sødt, og lidt specielt. Jeg vil helst have et navn som ikke ''alle'' hedder. 

Jeg synes virkeligt det r svært, der er så mange søde navne, men jeg kan bare ikke finde det navn jeg tænker, ''det er bare helt perfekt''. Min datter hedder Melina, og det var jeg bare vild med fra start. 

Hehe, sådan havde jeg det også i beslutningen om nr. 2's navn man synes joman har det perfekte navn, og nu skal man finde endnu et, der er ligeså perfekt så er det helt okay at være kræsen og ombestemme sig mange gange

Anmeld

9. januar 2013

mamaninja

Magne - en lidt mere speciel udgave af Magnus

eller Max

synes nu også at Micas er et rigtig flot navn

Anmeld

9. januar 2013

MF<3

Gigl skriver:

Hehe, sådan havde jeg det også i beslutningen om nr. 2's navn man synes joman har det perfekte navn, og nu skal man finde endnu et, der er ligeså perfekt så er det helt okay at være kræsen og ombestemme sig mange gange

Ja, jeg er ret kræsen i hvertfald. Selvom jeg synes der er mange søde navne.

Lige nu har vi Malthe, Milan, Milian og Micas oppe og vende.  Men jeg ved ikke helt hvad jeg er mest til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.