anbefal en psykolog i nordsjælland/københavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er idag blevet sygemeldt af min læge med symptomer på en let depression. Jeg har tidligere haft en svær depression som tog et par år at komme over, og det må ikke ske igen..!

Jeg søger derfor en god psykolog, da jeg har prøvet et par rigtige dårlige og det blev jeg bare mere syg af. 

Det må meget gerne være en der har interesse i finde ud af hvorfor jeg ikke kan huske noget som helst indtil jeg skifterskole i 3 klasse. 

Hilsen Ronja - som sparker røv og ikke lige vil googles på det her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Kit

http://karen-schultz.dk/

jeg kan anbefale Karen. Har selv brugt hende som krisepsykolog efter røveri på mit arbejde.

Anmeld

3. januar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Hej

Jeg er idag blevet sygemeldt af min læge med symptomer på en let depression. Jeg har tidligere haft en svær depression som tog et par år at komme over, og det må ikke ske igen..!

Jeg søger derfor en god psykolog, da jeg har prøvet et par rigtige dårlige og det blev jeg bare mere syg af. 

Det må meget gerne være en der har interesse i finde ud af hvorfor jeg ikke kan huske noget som helst indtil jeg skifterskole i 3 klasse. 

Hilsen Ronja - som sparker røv og ikke lige vil googles på det her. 

Kender en rigtig dygtig en, men hun holder til i Roskilde nu. Du kan sende en pb til mig, hvis du vil have hendes kontakt oplysninger og nærmere info

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

3. januar 2013

Anonym trådstarter

Chrizta skriver:

Kender en rigtig dygtig en, men hun holder til i Roskilde nu. Du kan sende en pb til mig, hvis du vil have hendes kontakt oplysninger og nærmere info

Det er nok lige langt nok væk.. ellers mange tak.. 

Anmeld

3. januar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Anonym skriver:

Det er nok lige langt nok væk.. ellers mange tak.. 

Ja, det er lidt af en tur, bør selv i nordsjælland

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.