åååhhhh wellness weekend here i come....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2008

ka li ja

i morgen til middag tropper jeg op nede i salonen, og så kører vi sammen til noget jeg tror der hedder sea west... i nærheden af esbjerg tror jeg.. ja ved ikke en skid, for jeg blir fragtet både frem og tilbage.
vi skal ned og ha massage og skal rigtig forkæles. det blir SÅ fedt. glæder mig super meget...
så skal vi også ud og spise om aftenen og bowle og drikke os en kæp i øreret.8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2008

heaven

ajjjjh..... BARE DET VAR MIG...... jeg skal have lagt 40 kvm fliser, og dermed servisere forældre, osvigerforældre og søskende!!! til morgenmad, middagsmad og aftensmad.... Og det er selvfølgelig fint nok når de kommer for at hjælpe os, men jeg kan da godt få sved på panden med alt det madlavning, hehe... især når svigermor "af den gamle skole" kommer, hihi..

knuz Jannie;)

Anmeld

14. marts 2008

heaven

ajjjjh..... BARE DET VAR MIG...... jeg skal have lagt 40 kvm fliser, og dermed servisere forældre, osvigerforældre og søskende!!! til morgenmad, middagsmad og aftensmad.... Og det er selvfølgelig fint nok når de kommer for at hjælpe os, men jeg kan da godt få sved på panden med alt det madlavning, hehe... især når svigermor "af den gamle skole" kommer, hihi..

knuz Jannie;)

Anmeld

14. marts 2008

Lise

Godt det IKKE er mig!!! Massage, forkælelse og alkohol...næh du, det er ikke noget for mig. Nej jeg skal rigtig hygge med svigerfamilien til 8-års fødselsdag imorgen. Det vil jeg meget hellere... :S

Lise - SLET ikke misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.