(februar) SP besøg i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Moar'en

Så skal vi have SP besøg i morgen, gløder mig lidt har ikke haft besøg i over en månede. Det bliver lidt spændende, selvom vi godt ved ca. hvor lang han er og hvor meget han vejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Mira0911

Lindskjold skriver:

Så skal vi have SP besøg i morgen, gløder mig lidt har ikke haft besøg i over en månede. Det bliver lidt spændende, selvom vi godt ved ca. hvor lang han er og hvor meget han vejer.

Glæder mig til at høre mere...

Anmeld

15. juni 2009

Muffinmus

misundelig
Håber du får meget ud af dit besøg og at det er hyggeligt.
Jeg er lidt misundelig for 2 gangs mødre får jo kun 2-3 besøg i viborg i hvert fald...så det er slut for længst med besøg.
Heldigvis kommer hun i min mødregruppe i næste uge hvor vi skal snakke grød.
Tøsen tager jo nok stadig ikke nok på og derfor skal jeg vist prøve grød snart så hun kan få mere fedt i maden end hun åbenbart får hos mig.
Så er spændt på det hele.

Anmeld

15. juni 2009

Misjelle

Ihh hvor spændene vi skal også have SP i mødregruppen på torsdag, så der er jeg spændt på om vi også skal til at igang med mos/grød . Glæder mig til at høre mere i morgen

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

Ihh kan jeg godt forstå du er. Glæder mig til at høre hvordan det er gået.

Knus Diana som os lige har haft SP besøg og først har det til august igen.

Anmeld

15. juni 2009

Moar'en

Så er SP lige gået og Viktor er puttet til en lille lur. hun var helt tilfreds med Viktor, han vejede 6100 og var 62 cm og hans hovede målte 41,5.
Viktor har haft lidt svært ved at komme af med aff de sidst 2 dage, så nu prøver vi vand eller kamile te ellers skal vi ringe til læge så vi kan få "lov" at give laktolose. Så det håber vi hjælper. Og når han nu bliver 4 mdr må kan vi begynde og prøve med lidt grød og mos, så det glæder jeg mig til at prøve. Det var vist det vi fik snakkede om idag og hun kommer igen om en lille månede.

Helt nyt billede taget igår.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Så er SP lige gået og Viktor er puttet til en lille lur. hun var helt tilfreds med Viktor, han vejede 6100 og var 62 cm og hans hovede målte 41,5.
Viktor har haft lidt svært ved at komme af med aff de sidst 2 dage, så nu prøver vi vand eller kamile te ellers skal vi ringe til læge så vi kan få "lov" at give laktolose. Så det håber vi hjælper. Og når han nu bliver 4 mdr må kan vi begynde og prøve med lidt grød og mos, så det glæder jeg mig til at prøve. Det var vist det vi fik snakkede om idag og hun kommer igen om en lille månede.

Helt nyt billede taget igår.

Spændende at i skal til grød nu   håber hans mave snart er oki igen.

Hvor er det dog et dejligt billed en rigtig lille grine bider 

Anmeld

15. juni 2009

Moar'en

Diana... skriver:

Spændende at i skal til grød nu   håber hans mave snart er oki igen.

Hvor er det dog et dejligt billed en rigtig lille grine bider 

Ja han er bare så livsglad, så vi føler os bare så sikker på det hele går godt til første store operation om 2 mdr

Anmeld

15. juni 2009

Diana...

Lindskjold skriver:

Ja han er bare så livsglad, så vi føler os bare så sikker på det hele går godt til første store operation om 2 mdr

Det kan jeg godt forstå han virker som en STÆRK og GLAD lille mand 

Anmeld

10. juli 2009

Moar'en

Kunne lige så godt lige skrive her.
Så har vi haft sp besæg idag. Viktor vokser godt, han er nu 4½ mdr, vejer 6700 og er 63,5 cm lang. Vi skal til at sætte hans ene måltid græd op til en hel portion og om en go' uge kan vi give et måltid mere om dagen. Viktor er vild med sin grød og han bruger bare så mange kræfter på at tage flaske, så det bliver bare så skønt at give mere grød.

Hvordan går det med jer andre og grød?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.