hel hvid kage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.061 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

Isabella_mor

hej de damer. jeg har tænkt mig at bage en regnbuekage til bassens fødselsdag, jeg skal bruge en opskrift på en helt hvid kagedej. eller så hvid som hvis kan blive, og hvor den selvfølgelig også smager godt osv.. 

jeg har kigget tutorials på youtube og de bruge en færdigblanding og de kan man sikkert ikke få i DK. så jeg håber at der er nogle af jer kageeksperter der har en god opskrift til dej som jeg kan lave til regnbuekage..  

Takk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Isabella_mor

no one. 

Anmeld

3. januar 2013

UnderCover37

Isabella_mor skriver:

no one. 

hvad med at søge på en vanilje / sandkage opskrift?

hvilken smag ønsker du den får for der er jo en del essenser der ikke farver dog ville naturlige smagsstoffer helt sikkert være at foretrække! 

Anmeld

3. januar 2013

Isabella_mor

UnderCover35 skriver:

hvad med at søge på en vanilje / sandkage opskrift?

hvilken smag ønsker du den får for der er jo en del essenser der ikke farver dog ville naturlige smagsstoffer helt sikkert være at foretrække! 

ja det ved jeg ikke. den skal bare ikke blive tør. tænkte faktisk at jeg kommer noget creme med smag imellem de forskelligfarvede lagkagebunde så den ikke bliver helt tør..

Anmeld

3. januar 2013

UnderCover37

Isabella_mor skriver:

ja det ved jeg ikke. den skal bare ikke blive tør. tænkte faktisk at jeg kommer noget creme med smag imellem de forskelligfarvede lagkagebunde så den ikke bliver helt tør..

Så ville en sandkage med vanilje da være perfekt

Håber du finder en god opskrift - ligger desværre ikke inde med en... men jeg har fundet meget godt på alletiderskogebog!

Anmeld

3. januar 2013

Isabella_mor

UnderCover35 skriver:

Så ville en sandkage med vanilje da være perfekt

Håber du finder en god opskrift - ligger desværre ikke inde med en... men jeg har fundet meget godt på alletiderskogebog!

så skal jeg bare finde en opsrift vor der ikke skal æggeblomme i.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.