livstil´s ændring starter idag! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

ghf

nu kom dagen endlig hvor det er en helt almenlig hverdag igen efter en lang og dejlig juleferie med rigtig god mad og slik osv, men jeg er dog ikke en person som skovler slik i mig :=) så fra idag starter jeg på en hel ny frisk. jeg havde en fornemmelse om jeg vejer omkring 86-89 kg. iiiha jeg var på vægten her til morgen. med kun (bh&underbukser på) vægten viste sig at stå på. 81,3 lidt overrasket! her til morgen da jeg stod op og skulle have min morgenmad, vejede mit mad. jeg har en ønske vægt jeg drømmer mig at komme ned på.  - omkring april-juni skal jeg gerne have tabt mig en del,  udover jeg begynder at spise sundt mad osv. så nu hvor vi er begyndt på en ny start er jeg begyndt at cykle cirka 10-14 km om dage - plus lidt mere... er der ikke nogen som kender en rigtig god app. som jeg kan få på min mobil. som jeg kan bruge som en lille bagbog.... har du nogen gode sunde opskrifter på noget lækker mad? og at du vil dele så send gerne!..

godt nytår til alle jer herinde!

hvad er din nytårs fortssæt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig meget held og lykke med vægttabet!! 

Jeg vil også rigtig gerne tabe mig. Og gerne rigtig meget! Vh stine

Anmeld

3. januar 2013

ghf

takk.

det er os en god start på året.. jeg skal os selv tabe mig en del. (:

Anmeld

3. januar 2013

SaNiNa

Der er en app som hedder shapup club jeg har brugt den til at komme igang med og kommer nok også til at bruge den lige nu her igen efter julen.

Dog skirver jeg aldrig det ind som jeg har forbrændt.

sammen med den app har jeg brugt app´en endomondo så jeg har kunne følge mit træning dog bruger jeg den ikke så meget da jeg løber på løbebånd nu her

Anmeld

3. januar 2013

LilleLene

charmepigen skriver:

nu kom dagen endlig hvor det er en helt almenlig hverdag igen efter en lang og dejlig juleferie med rigtig god mad og slik osv, men jeg er dog ikke en person som skovler slik i mig :=) så fra idag starter jeg på en hel ny frisk. jeg havde en fornemmelse om jeg vejer omkring 86-89 kg. iiiha jeg var på vægten her til morgen. med kun (bh&underbukser på) vægten viste sig at stå på. 81,3 lidt overrasket! her til morgen da jeg stod op og skulle have min morgenmad, vejede mit mad. jeg har en ønske vægt jeg drømmer mig at komme ned på.  - omkring april-juni skal jeg gerne have tabt mig en del,  udover jeg begynder at spise sundt mad osv. så nu hvor vi er begyndt på en ny start er jeg begyndt at cykle cirka 10-14 km om dage - plus lidt mere... er der ikke nogen som kender en rigtig god app. som jeg kan få på min mobil. som jeg kan bruge som en lille bagbog.... har du nogen gode sunde opskrifter på noget lækker mad? og at du vil dele så send gerne!..

godt nytår til alle jer herinde!

hvad er din nytårs fortssæt??

appen shape up er rigtig god, jeg bruger den selv

men man skal veje sin mad og taste ind, det tager noget tid, men det er det værd syntes jeg

Anmeld

3. januar 2013

Moma

Held og lykke med din nye livsstil.

Min nye livsstil er også lige begyndt i dag - skal gerne tabe mig mellem 20 og 25 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.