ConnieCaro skriver:
Hej
Jeg står og skal til at købe en klapvogn snart. Jeg vil høre om der er nogen som har erfaring med Odder Dino Hardro modellen som jeg overvejer at købe.
Jeg kan forstå den kan justeres i ryggen og styret kan vendes til to kørselsretninger hvilket også er meget fint. Men hvis styret kan vendes så kommer de drejelige forhjul vel til at vende bagud..og hvordan er det at køre med? Eller er det selve kassen man vender så de drejelige hjul stadig sidder foran?
Mit spørgsmål er også om den er nem at klappe sammen og om den fylder den meget i bilen. . Er i glade for den generelt?
Mor til pige på snart 4 mdr
)
Jeg har den

Jeg gav 1500 for den i sin tid, men ville ikke give mere for den. For det er sådan som du siger, de drejelige hjul vender nemlig bagud når du vender styret og det er ikke så rart at gå med... synes man nemt knalder fødderne ind i dem. Men ud over det, er den af god kvalitet og meget stabil. Jeg har dog ikke rigtig brugt liggefunktionen så meget... synes det er lidt dumt med selen, men ved ikke om det bare er mig, der ikke helt kan finde ud af den.
Når den skal foldes sammen, så "knækker" man den på midten, hvis det giver mening. Så hvis den skal ligge i bagagerum, så bliver den ret høj i det....
Vi havde en meget gammel teutonia, inden jeg købte hadroen, og den var lidt mere komfortabel synes jeg... og selvom den ikke havde drejelige hjul, var den stadig nem at køre med

Og så er hadroen også lidt smal i det... Men altså det er en okay klapvogn, men jeg ved at når jeg engang skal have nummer to, så tror jeg at jeg investerer i en anden
Anmeld