ØVØV, hvor trælt!
Min veninde og hendes datter på 1½år har været på weekend hos os, men det har ikke kun været sjovt..
Vores kære hund Tøsen på 4år kan bestemt ikke lide små børn, så hver gang min venindes datter vil hilse på hende, knurrede hun og gik vi - 2 gange skete det.. Til sidst gad jeg ikke at skælde hunden ud, så fik hende ind i vores soveværelse, hvor hun kunne være i fred, men hun ville jo gerne være hvor vi er, men hun vil bare ikke i nærheden af pigen:O( Det størrste problem der har været er at pigen er rigtig glade for hunde, (de har mange hunde i deres familie) og vil meget gerne hen til vores hund hele tiden, men når hun har knurret en gang, tør jeg ikke at lade det ske, for tænk nu hun blir vred og bider hende!
Hun er faktisk og noget bange for vores søn Lukas, men det er før kommet her på det sidste, for i starten kunne hun godt ligge ved siden af os, når vi sad med Lukas, men nu går hun hvis vi kommer med Lukas..
Mig og kæresten har snakket om at få hende aflivet, selvom hun er så ung, men det går jo ikke, når hun knurre af børn, og hvordan blir det ikke når Lukas begynder at kravle.
Hun er en blandning af shefer og collie, og vi har hørt at coliien godt kan være lidt reseveret, og det er hun bestemt også.
Vi har en mistanke om at hun er blevet mishandlet før vi købte hende som hvalp, for det tog kæresten og mange andre (især mænd) at komme tæt på hende..
Men f... det er hårdt at tænke på at hun nok skal væk fra os, men tør heller ikke tag chancen!!! KÆMPE SNØFT!!!!!

Anmeld