Barnevogne: og klapvogn. 1000 kroner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.425 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. januar 2013

mariamiss6

Jeg har en big star supreme fra 2007 til salg for 1000 kroner.

Facts. 

om almindeligt slid på vognen.

• Vognen er intakt bortset fra en sikkerhedsmekanisme på stellet, som kun gør sig gældende hvis man ikke får stellet slået rigtigt ud og helt på plads. Jeg er sikker på det kan fikses enten af en rigtig god handymand, eller for små penge på fabrikken.
  • Vognen har stået i et uisoleret skur i nogle år, og har deraf fået sig nogle jordslåetheds pletter, som jeg ikke har forsøgt at fjerne. Det er prikker/pletter, ikke store skjolder. Jeg vil tro det kan fjernes af ved et renseri, eller hvis du selv kender et vidundermiddel. Jeg har som sagt ikke forsøgt. Pletterne sidder på den del af det indvendige stof, som er beregnet til at tage af og vaske i maskine, så du behøver ikek skille vognen i atomer for at få det ordnet.
  • Skal muligvis have nye hjul, da de lufthjul som sidder på er mere eller mindre falde. Har aldrig været rigtigt punkteret, men det ene hjul har altid haft en tendens til at tabe luft.

om funktioner og andre features.

• Isoleret bund, som har et luftspjæld man kan have stående åben eller lukket, efter temperaturen. 
  • ringe til barnevognssele.
  • pladen har siddepositions-mulighed.
  • Letvægtsstel med kliksystem til kassen. (ikke det helt nye stel, men nummeret før)
  • indstilleligt styr, med behageligt skum på håndtaget.
  • lynlås-lomme i kalechen, med insektnet, så der er mulighed for udluftning om sommeren. Genial til babyalarmen.
  • lynlås i begge sider af kassen.
  • stofkurv under vognen aftagelig og vaskbar da bundpladen er til at tage ud.
  • foret i vognen er som tidligere nævnt vaskbart. 
  • Overlæderet er også vaskbart ved 30*, dog skal det helst tørre mens det sidder på vognen, så man er sikker på det tørrer op i sin oprindelige form (anbefales af fabrikken og sælgere)
  • Udstyret med mulighed for selv at stille stellets affjedring til 3 forskellige hårdheder, alt efter babys vægt. 
  • liggemål 97 cm.
  • Trinløs indstilling af kalechen.

Vognen koster 1000 kroner, og det står ikke til at ændre, da den i sin tid kostede 7800 og er lidt hjerteknusende at skille sig af med. 

Ting der kan medfølge hvis du ønsker det (og jeg kan finde det hele)

• Lift som passer til vognen. Jeg ved ikke om denne også er jordslået, men det var den ikke sidst jeg tjekkede. 
  • Helsemadras til både lift og barnevognskasse.
  • Emmaljunga pusletaske. (hvis jeg kan finde den)
  • Barnevognssele (tror jeg nok)
  • babydyne/juniordyne og evt. dynebetræk du kunne tænke dig. 
  • insektnet og regnslag (jeg garanterer ikke at regnslaget stadig er helt vandtæt, eller at insektnettet er fri for huller)
  • Og hvis jeg kommer i tanke om andre ting som hører sig til en barnevogn.
  • Nedenstående klapvogn må du få med gratis hvis ikke andre har taget den før dig

Det følgende billede er IKKE mit, men repræsenterer vognens farve og generelle udseende.

I øvrigt har jeg ikke observeret noget rust på stellet.

KLAPVOGN

• Klapvognen er fra coop danmark.
  • Den har ligeledes disse jordslåethedspletter.
  • Det er en disney vogn med Peter plys tema. 
  • Lufthjul. 
  • Lidt stiv i styringen da hjulene ikke er drejehjul, men en fin vogn.
  • Dejlig rummeligt sæde, med indstillelig benstøtte, og mulighed for at lægge ryggen helt ned, så barnet kan få en lur. 
  • Kighuls lomme med insektnet i kalechen.
  • stor udvendig lomme på bagsiden af kalechen.
  • stofkurv med bundplade til ting og sager under vognen. 
  • indbygget sele (som autostolsseler). 
  • aftagelig bøjle.
  • Mulighed for selv at bestemme om vognen skal være bagudvendt eller forudvendt.
  • håndtaget er med behageligt skum, og kan også vippes i forskellige positioner.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2013

minskat

Hvor bor du henne?

Anmeld

10. januar 2013

mariamiss6

Nogen interesserede? :)

Anmeld

17. januar 2013

mariamiss6

Nogen interesserede? :)

Anmeld

17. januar 2013

Alexander&Lærke

Flot vogn, vil lige give din annonce et  For det er en supervogn også selvom den er fra 2007 . Vores er også en 2007 og virker ubeklageligt og har gjort det alle årene. Faktisk snakkede vi den anden dag om hvor glade vi var for at havegivet lidt mere for en god vogn, da den bare altid er nem at slå sammen, altid går i klik og aldrig har har problemer med at køre... Så super vogn til en enormt god pris, håber du får den solgt.

Anmeld

17. januar 2013

mariamiss6

Alexander&Lærke skriver:

Flot vogn, vil lige give din annonce et  For det er en supervogn også selvom den er fra 2007 . Vores er også en 2007 og virker ubeklageligt og har gjort det alle årene. Faktisk snakkede vi den anden dag om hvor glade vi var for at havegivet lidt mere for en god vogn, da den bare altid er nem at slå sammen, altid går i klik og aldrig har har problemer med at køre... Så super vogn til en enormt god pris, håber du får den solgt.

Tak skal du have, ja jeg håber også den ender med at blive solgt. det er synd den bare står og ikke bliver brugt, for selvom den ikke er sprit ny er den absolut fuldt funktionel. 

Anmeld

22. januar 2013

mariamiss6

Vognen er solgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.