Så blev det testdag........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2013

pcoramt

Nessie skriver:

Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen

jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.
God dag til alle

Tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2013

Muhmi

Nessie skriver:

Ja, dagen som vi utålmodigt havde ventet på kom endelig, og jeg kan glad meddele at det sidste forsøg lykkedes, og jeg er GRAVID igen

jeg skriver fra min telefon som ikke rigtig vil samarbejde, så det bliver kort denne gang.
God dag til alle

Stort tillykke! 

Anmeld

3. januar 2013

Håber

Nessie skriver:

God dag til alle

Tillykke hvor er det dejligt for jer 

Anmeld

3. januar 2013

Kofoed.

Nessie skriver:

Tak
Det skal vi d. 24., så håber vi at alt er som det skal være denne gang

Nemlig, ih der er spænende

Anmeld

3. januar 2013

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, det hjælper altså, når man kan mærke liv derinde

Jeg turde heller ikke teste, var både bange for resultatet, bange for skuffelsen. Den ene gang jeg testede viste den negativ, havde en positiv BP, dog ikke positiv nok, så skulle have taget en ny. Var god nok, men blødte i uge 6, og havde senere en MA, så tror at det fik stoppet lysten til at teste

Vi fik også lagt to op med Daniel, så jeg håber at der også "kun" er 1 denne gang

Ja det hjælper meget!

Jeg var så bange for, at hvis jeg testede, så ødelagde jeg det hele, fuldstændig fjollet og uden nogen form for realitetssans, men den gik altså fløjten i den behandling

Åhh hvor må det være hårdt!

Jeg håber at en bragende positiv test, betyder at den sidder godt fast derinde og kommer ud til jer om ca. 8 måneder

Anmeld

3. januar 2013

sus73

Nessie skriver:

God dag til alle

Åh hvor dejligt - tillykke

Anmeld

3. januar 2013

Anonym8827

Stort tillykke

Anmeld

4. januar 2013

fnuggi

Nessie skriver:

God dag til alle

ej et dejlig indlæg at læse super mange gange tillykke med det 

Anmeld

4. januar 2013

Putomanen

Fedt, kæmpe tillykke til dig!!!!! Hvor er det bare skønt at høre, at jeres sidste forsøg er lykkes! SÅ har du alligevel fulgt det samme mønster som første gang

Anmeld

5. januar 2013

Frk-Lotusblomst

Nessie skriver:

Men det er da rart at man kan kigge derind i dag, så man kan forberede sig,i tilfælde af at der skulle være 2

Jeg håber at jeg ikke er ved at dø af skræk ligesom sidst,men det må vi jo se, når vi nærmer os skanningsdagen

Det kan jeg godt forstå. Lige have lidt ro, inden der bliver vendt op og ned på det hele

Ja, helt bestemt. Under mine graviditeter har scanningsdamen været mere interesseret i at se om der var to end jeg. jeg har bare tænkt - kig efter hjerteblink ikke antal. HAHAH..

Ja, det kan man jo ikke vide.. Altså mit hjerte sad altid helt oppe i halsen til scanningerne. PUUHA:.

Ja, det gør det. Så må vi se hvormeget jeg når at få inden hun kommer.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.