14+0 den flade mave er nu væk og nu begynder den at vokse :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.954 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

diana88

hej allesammen.

her er min mave i uge 14+0 (i morgen den 3januar) den er pludselig begyndt at vokse og har fået min første gravid kommentar  men har stadig en del smerter i maven, men kvalmen er heldigvis forsvundet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Mink

diana88 skriver:

hej allesammen.

her er min mave i uge 14+0 (i morgen den 3januar) den er pludselig begyndt at vokse og har fået min første gravid kommentar  men har stadig en del smerter i maven, men kvalmen er heldigvis forsvundet.

fiin lille babybule snart er det slet ikke til at skjule mere 

Anmeld

2. januar 2013

Ka+Ma=Be

Rigtig fin mave og velkommen til!  

Anmeld

2. januar 2013

Christina :-)

diana88 skriver:

hej allesammen.

Den er fin:-) hvornår du termin:-)

Anmeld

2. januar 2013

Lykke:)

diana88 skriver:

hej allesammen.

Stor tillykke! Og velkommen til

Anmeld

2. januar 2013

diana88

tak allesammen. jeg har termin den 3 juli og skal til scanning her den 14 januar for første gang og det glæder vi og rigtig meget til og så må vi se om det holder stik med den 3 juli..

Anmeld

3. januar 2013

Miss Kat

Fin mave! Og velkommen til baby.dk. 

Anmeld

4. januar 2013

Lookingforward

Sikke en fin lille mave, det er helt ekstremt så meget min mave ligner din! Og her ligger jeg og har haft min mens for 14 dage siden, har kvalme, rumsteren i maven og kan ikke sove, ej heller teste positiv.... 

Øv bøv, men stort tilykke til jer!

Anmeld

4. januar 2013

Babydrøm

diana88 skriver:

hej allesammen.

Rigtig fin mave

Anmeld

4. januar 2013

Tulipan

Rigtig flot mave tillykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.