baby værelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Bertris

Hej piger 

Er i begyndt at gøre børneværelset klar? Vi var egenlig gået i gang, men nu skal vi flytte tættere på min forlovedes familie så det kommer til at vente til efter d. 15. februar, men håber det når at blive klar inden prinsessen kommer i marts  

og gør i noget specielt ang indretningen f.eks. noget wall stickers eller lignende?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

L83

Bertris skriver:

Hej piger 

Er i begyndt at gøre børneværelset klar? Vi var egenlig gået i gang, men nu skal vi flytte tættere på min forlovedes familie så det kommer til at vente til efter d. 15. februar, men håber det når at blive klar inden prinsessen kommer i marts  

og gør i noget specielt ang indretningen f.eks. noget wall stickers eller lignende?  

Jeg er næsten færdig med Min supermands værelse, har lige bestilt wallstickers glæder mig til at få det helt færdigt

Anmeld

4. januar 2013

DitteFisk

Vi har et værelse til formålet, men har ikke indrettet det. Det skal sådan set heller ikke bruges det første lange stykke tid, da hverken seng eller pusleplads kommer til at være derinde. Sengen kommer selvfølgelig derind på et tidspunkt

Anmeld

8. januar 2013

Miss Church

Bertris skriver:

Hej piger 

Vi er ved at gøre vores hus istand og skal flytte ind her i slutningen af januar  Det bliver så skønt! Glæder mig til vi skal igang med at ordne babyværelse  

Anmeld

8. januar 2013

Bertris

Lyder godt nok spændende alt sammen!  
Jeg synes bare der er lang tid til man kan komme  i gang når man først flytter midt i februar  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.