Hindbær og cream cheese? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

ZamanogDania

Jeg vil gerne lave en red velvet kage med cream cheese frosting, men jeg synes det bliver lidt for sød, så tænkte på om jeg ikke kunne komme hindbærmouse ind imellem bundene?

Tror I det kommer til at smage godt? Jeg vil nemlig dække det med fondant bagefter.. Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Dot D

Det synes jeg sagtens, du kan. Sød kage og syrligt fyld passer jo ret godt sammen

Anmeld

3. januar 2013

ZamanogDania

Dot D skriver:

Det synes jeg sagtens, du kan. Sød kage og syrligt fyld passer jo ret godt sammen

Okey tak
Men hvad skal jeg smøre kagen med? Jeg har lig lavede cupecakes med cream cheese frosting, den er ikke så stiv som andre smørecreme

Anmeld

3. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vil du evt dele din opskrift og fremgangs måde på red velvet kagen?? Vh stine

Anmeld

3. januar 2013

Dot D

ZamanogDania skriver:

Okey tak
Men hvad skal jeg smøre kagen med? Jeg har lig lavede cupecakes med cream cheese frosting, den er ikke så stiv som andre smørecreme

Du kunne lave en PSC med noget hindbær"grød/saft" i for at føre smagen videre. Den er jo fantastisk at smøre op med

Anmeld

3. januar 2013

ZamanogDania

StineW79 skriver:

Vil du evt dele din opskrift og fremgangs måde på red velvet kagen?? Vh stine

Jeg skal lave den udfra den her. http://www.hjemmehosxenia.dk/2011/10/red-velvet-ka ge.html

Anmeld

3. januar 2013

ZamanogDania

Dot D skriver:

Du kunne lave en PSC med noget hindbær"grød/saft" i for at føre smagen videre. Den er jo fantastisk at smøre op med

Jeg plejer os bruge PSC, men tænkte måske det vil smage af mange ting. Men jeg kan jo bare tage lidt saft fra hindbærren. Det rigtig
Tak for det. Glæder mig til at komme igang.

Anmeld

3. januar 2013

Dot D

ZamanogDania skriver:

Jeg plejer os bruge PSC, men tænkte måske det vil smage af mange ting. Men jeg kan jo bare tage lidt saft fra hindbærren. Det rigtig
Tak for det. Glæder mig til at komme igang.

Glæder mig til at høre om resultatet Jeg har brugt saften fra hindbærene i PSC, det var ret godt

Anmeld

3. januar 2013

ZamanogDania

Dot D skriver:

Glæder mig til at høre om resultatet Jeg har brugt saften fra hindbærene i PSC, det var ret godt

Det må jeg også gør. Men den smelter ved ikke fondanten vel? Altså syren fra hindbærren?

Anmeld

3. januar 2013

Dot D

ZamanogDania skriver:

Det må jeg også gør. Men den smelter ved ikke fondanten vel? Altså syren fra hindbærren?

Ikke den smule, der kommer i, det har jeg i hvert fald ikke oplevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.