Finansering af bil hos Chevrolet trods rki..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.239 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Anonym trådstarter

Ja overskriften siger vel sig selv...... Gør de det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

tarkoflen

Det tvivler jeg meget på, at de gør, og hvis de gør, så kommer du til at betale helt sindsygt høje renter... Det er ens for alle der låner ud til folk der står i RKI, med mindre der er tale om en bank, men de låner sjældent ud, hvis man står i RKI...

Jeg vil tro, at du kan læse om det i deres finanserings vilkår

Anmeld

2. januar 2013

lilledittemor

Anonym skriver:

Jeg tror ikke at man kan låne penge nogle som helst steder hvis man står i RKI..

Så er man jo dårlig betaler, og dem gider finansierings firmaer jo ikke.

Anmeld

2. januar 2013

Noneother

Det er muligt har jeg hørt.. men så skal du kunne lægge en hvis % del af bilens samlede pris. Kan ikke huske hvor meget, men så bliver du forhåndskreditgodkendt...

Kender en der gjorde sådan... men du skal nok ikke regne med at få  den uden selv at kunne lægge en pæn slat.

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar. Vi kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside.

Anmeld

2. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Tak for svar. Vi kan ikke finde noget om det på deres hjemmeside.

RKI er et sikkerhedsnet til dem der af en eller anden grund ikke kan styre sin økonomi. Det lukker simpelhen mulighederne for at optage gæld før man er ude af RKI igen. Så de finanserer ikke til folk der er registrerede.. Hvis du Googler RKI saldo kan du med brug af dit nem-id se hvor meget du skylder og til hvem., og derved få overblik over tallene

Anmeld

2. januar 2013

LMX

Anonym skriver:

Nej. Og det ved jeg med sikkerhed da et vennepar lige har ansøgt om køb af ny bil hos præcis Chevrolet.

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Ditte_Marie skriver:

Jeg tror ikke at man kan låne penge nogle som helst steder hvis man står i RKI..

Så er man jo dårlig betaler, og dem gider finansierings firmaer jo ikke.

Der er enkelte steder, de låner ud til folk der er registreret i RKI, men det er til totalt vilde priser og man kommer til at betale voldsomme summer tilbage i renter og omkostninger, så det er verdens dårligste ide! Men jeg tvivler dog på, at der er nogle, der låner ud til en bil, da det jo ikke er en billig investering =)

Desværre er der ikke mange, der tjekker ÅOP, som giver folk et indtryk af, hvor meget, man reelt kommer til at betale tilbage.

Til TS:
Jeg tror du skal bruge pengene på at få betalt det, du står i RKI for, så du kan komme ud i stedet for =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.