Mangler...Søger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.187 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

Bshizzle

HeY Tøser 

Jeg ligger inde med et lille problem!

Jeg har haft lånt min ene barnevogn ud til noget familie og da jeg fik den hjem igen manglede der det der Dækken til at ligge over. 

Og min dagpleje vil kun ha vognen hvis der er dækken på! 

Og eftersom det er en barnevogn jeg fik for over 7 år siden, så aner jeg ikke hvor jeg kan få det dækken fra? 

Mener den er købt i Bilka i sin tid, og de kan åbenbart ikke få dele hjem til dem!! 

Så.. Der er tilfældig vis ikke en som ligger inde med et dækken til denne model eller som måske passer på? 

Eller ved hvor jeg kan købe et nyt henne?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Bshizzle

Undskyld billedet vender forkert.. Sendt fra mobil 

Anmeld

2. januar 2013

JustMe

Den minder meget om Trille-vognen, så tag evt. hen til en butik og prøv et overslag fra en Trille-vogn. Hvis det passer, må familien jo så dække udgiften

Anmeld

3. januar 2013

Bshizzle

JustMe skriver:

Den minder meget om Trille-vognen, så tag evt. hen til en butik og prøv et overslag fra en Trille-vogn. Hvis det passer, må familien jo så dække udgiften

Tror desværre ikke det er en Trille barnevogn.. Har gennemsøgt Google for at finde den. 

Holder Bilka sig til en slags mærke eller?  

Nogen nær Middelfart som ligger inde med en ekstra barnevogn de vil sælge?? 

Anmeld

3. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg tror det er en Basson / Simo - den har tryknapper præcis som min klapvogn der er fra Simo by Bertini..
- og det er desværre udgået..

Men prøv at tage kassen med i BabySam, den i Viborg har en masse rodekasser hvor de har dele og sådan til gamle udgået modeler de har haft inde. Måde du kunne være heldig...
Eller måske du stødder i én der er mega kreativ - mkndes da bestemt der har været én herinde som selv hsr syet et nyt overdække !!

Anmeld

3. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har måske et extra dækken liggende. Det er godt nok til en brio vogn, og med brune farver. Måske det ka bruges? I så fald vil jeg godt prøve at finde det sener! Vh stine

Anmeld

3. januar 2013

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg tror det er en first class , de har samme trykknap- er lige stødt på en i byen og dén var MEGET magen til din

Anmeld

3. januar 2013

JustMe

Bshizzle skriver:

Tror desværre ikke det er en Trille barnevogn.. Har gennemsøgt Google for at finde den. 

Holder Bilka sig til en slags mærke eller?  

Nogen nær Middelfart som ligger inde med en ekstra barnevogn de vil sælge?? 

Det aner jeg ikke. Din vogn er så vidt jeg kan se ikke en Trille; men måske Trilles overslag passer til den. Det var det, jeg mente. Står der ikke et mærke et sted på vognen?

Anmeld

3. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har et dækken til en Emmaljunga vogn, som du gerne må få. Jeg ved ikke, om det passer, men jeg sender det gerne, så du kan prøve det

Anmeld

9. januar 2013

Bshizzle

StineW79 skriver:

Jeg har måske et extra dækken liggende. Det er godt nok til en brio vogn, og med brune farver. Måske det ka bruges? I så fald vil jeg godt prøve at finde det sener! Vh stine

Undskyld det sene svar.. 

Men hvis du har mulighed for at tá et billede til mig, så vil det være fantastisk. 

Smid evt privat besked hvis du hellere vil sende billede som MMS. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.