Træls dag, andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. januar 2013

MyLove E

Har bare en rigtig træls dag hvor jeg er er ked af det og meget bange for det hele og mig selv.

Tænkte om der var andre som også havde en træls dag som ville skrive lidt med mig privat . Eller nogen som bare ville skrive med mig uden at ha det skidt privat ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2013

Loa

Øv øv

Ville gerne skrive med dig, men er desværre på arbejdet.....

Håber du får det bedre snart...

Anmeld

2. januar 2013

AnnaK89

Ved endnu ikke om det bliver en træls dag for mig endnu, men har selv stress og dertilhørende angst.

Jeg skal ned i byen idag med min mand og yngste datter, der er jo udsalg i en børnetøjsbutik, og så håber jeg på at idag er den dag hvor jeg kan gå ind i metropol (stort shoppingcenter) uden at gå i panik.

Anmeld

2. januar 2013

L&V

Tauf skriver:

Har bare en rigtig træls dag hvor jeg er er ked af det og meget bange for det hele og mig selv.

Tænkte om der var andre som også havde en træls dag som ville skrive lidt med mig privat . Eller nogen som bare ville skrive med mig uden at ha det skidt privat ????

Du må altid skrive til mig søde

Anmeld

2. januar 2013

MyLove E

Loa skriver:

ddaØv øv

Ville gerne skrive med dig, men er desværre på arbejdet.....

Håber du får det bedre snart...

Tak. Kan du ha en dejlig arbejdes dag

Jeg har fået det lidt bedre. Er stadig meget ked af det..

Anmeld

2. januar 2013

MyLove E

AnnaKJ skriver:

Ved endnu ikke om det bliver en træls dag for mig endnu, men har selv stress og dertilhørende angst.

Jeg skal ned i byen idag med min mand og yngste datter, der er jo udsalg i en børnetøjsbutik, og så håber jeg på at idag er den dag hvor jeg kan gå ind i metropol (stort shoppingcenter) uden at gå i panik.

Håber du har en skøn dag. Og at du klare at shoppe og fik købt en masse fint og billigt:-)

Anmeld

2. januar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Du må altid skrive til mig søde

Tak ven. Min mand og søn kommer snart så går vi os en tur. Enten bare rundt om søen eller måske en tur ind i viborg og kigge på tilbud :-)

Anmeld

2. januar 2013

JS<3

Du skal være mere end velkommen til at skrive.

kæmpe kæmpe Til dig

Anmeld

2. januar 2013

tarkoflen

Du er altid velkommen til at skrive til mig jeg kan jo ikke sige, at jeg har haft det på samme måde som dig, men da jeg var sygemeldt med stress, havde jeg mange dårlige dage!

Håber du kan få en god eftermiddag med mand og søn

Anmeld

2. januar 2013

L&V

Tauf skriver:

Tak ven. Min mand og søn kommer snart så går vi os en tur. Enten bare rundt om søen eller måske en tur ind i viborg og kigge på tilbud :-)

Det lyder hyggeligt. Vi er lige kommet hjem fra svømmehallen der oppe, nøj der var mange mennesker. Nyder den sidste ferie dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.