sove i juniorseng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

gruener

Hej piger... Jeg har desperat brug for hjælp... 

I nat kravlede min søn ud af sin tremmeseng, vi har derfor valgt at tage den ene side af og sætte et sikkerhedsgitter på.... Nu er problemet bare, at han ikke vil blive i sin seng. Han kommer rendende hvert 2 min. Vi tager ham tålmodigt og ligger ham ind igen siger godnat og går ind i stuen... der har nu foregået siden kl. 19.45.... What to do???!!! Vi er lidt i panik her.. 

Hilsen en meget frustreret mor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Pige2009

I fortsætter med at sige godnat og lægge ham ind Så skal han nok lære det om et par dage

Anmeld

1. januar 2013

roenlund

Baagøe skriver:

I fortsætter med at sige godnat og lægge ham ind Så skal han nok lære det om et par dage

Anmeld

1. januar 2013

FruStolpe

Baagøe skriver:

Enig her.

Anmeld

1. januar 2013

gruener

Puha... det sætter virkelig tålmodigheden på prøve.. Tror vi har været derinde ca. 50 gange nu.. 

Anmeld

1. januar 2013

Sakris

Bliv ved. Og hold modet oppe. Vores datter gjorde det 2 aftner og siden har hun ikke gidet. Bare lad være med at sige noget til ham, udover godnat når han bliver lagt i sengen. 

Anmeld

1. januar 2013

Pige2009

roenlund skriver:

......

Anmeld

1. januar 2013

Pige2009

FruStolpe skriver:

Enig her.

......

Anmeld

2. januar 2013

gruener

2.5 time og 81 gange tog det, så sov han helt til imorges  Men velholdenhed var vejen frem. Tak for jeres svar  

Jeg håber meget at det går lidt bedre i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.