Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg leder efter bogen: Jul - minder og gemmer. Den ser ud til at være udsolgt fra Forlaget og jeg kan ikke rigtig finde noget via Google. Nogen der kan hjælpe??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Baagøe skriver: Jeg leder efter bogen: Jul - minder og gemmer. Den ser ud til at være udsolgt fra Forlaget og jeg kan ikke rigtig finde noget via Google. Nogen der kan hjælpe??
Kan ikke hjælpe, men var lige inde og Google, det er da en rigtig sød ide ellers
Mussen2 skriver: Du kan evt. prøve at skrive til Specialdays
Du kan evt. prøve at skrive til Specialdays
Det var jeg prøvet, men de svarer ikke! Har ellers selv Mine første år - minder og gemmer og er super glad for den Men servicen fra Forlaget er godt nok træg...
Karina84 skriver: Kan ikke hjælpe, men var lige inde og Google, det er da en rigtig sød ide ellers
Tak! Det synes jeg også
Den kendte jeg ikke, så Googlede den lige. Dén skal jeg da vist også lige se om jeg kan få fat i. Giv gerne lyd, hvis du finder den til salg.
Miss Kat skriver: Den kendte jeg ikke, så Googlede den lige. Dén skal jeg da vist også lige se om jeg kan få fat i. Giv gerne lyd, hvis du finder den til salg.
Jeps. Den er udsolgt fra Forlaget, da de ikke længere laver den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128