Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Moma skriver: Ok tak - det vil jeg lige kigge på
Ok tak - det vil jeg lige kigge på
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Århh ja 2013 skal også være året hvor jeg skal af med det der ikke skal være der
I 2012 har jeg smidt omkring 13 kilo, det skete fordi min søns far valgte at flytte fra os.. Så havde jeg ikke det store overskud til at spise, meeeen det gør jeg nu Nu står vægten bare stille, og vil gerne af med 15 kilo mere før jeg er helt tilfreds så der er en del at tage fat på
Har en skøn kæreste der støtter mig, han syntes ikke jeg er for tyk, lidt buttet men han elsker det.. Men han spiser med glæde alverdens grøntsager og sunde ting sammen med mig, hvis det er det jeg vil så det er da en start
Pøj pøj til jer der vil igang med vægttab
Moma skriver: Ja man er nødt til at veje sin mad. Men der er også ca vægtangivelser, hvis man ikke lige har mulighed for at veje sin mad. F.eks. Lille og stor appelsin vejer ca x antal gram.
Ja man er nødt til at veje sin mad. Men der er også ca vægtangivelser, hvis man ikke lige har mulighed for at veje sin mad. F.eks. Lille og stor appelsin vejer ca x antal gram.
Ku være man sku prøve det en mdrs tid, og se om det virker. Det er jo lidt smart at man ik binder sig, som sådan! Vh stine
Moma skriver: Pøj pøj - jeg vil også i gang igen. Vægten siger lidt over 80 kg, og jeg er ikke ret høj. Madlogskontoen bliver også åbnet igen - genial kalorieberegner. Så det er bare med at komme igang med en sundere livsstil.
Pøj pøj - jeg vil også i gang igen. Vægten siger lidt over 80 kg, og jeg er ikke ret høj. Madlogskontoen bliver også åbnet igen - genial kalorieberegner.
Så det er bare med at komme igang med en sundere livsstil.
ej så må vi lave en gruppe der inde og skrive sammen
StineW79 skriver: Hvordan fungerer madlogen?? Syntes deres forside er svær at gennemskue. Altså taster man hver dag ind hva og hvor meget man har spist, også regner den kalorierne ud. Eller gir de gode opskrifter og råd osv ang kalorie?? Trængef godt nok også gevaldigt til at få gjort noget ved dunken, efter jeg har født!! Vh stine
Hvordan fungerer madlogen?? Syntes deres forside er svær at gennemskue. Altså taster man hver dag ind hva og hvor meget man har spist, også regner den kalorierne ud. Eller gir de gode opskrifter og råd osv ang kalorie??
Trængef godt nok også gevaldigt til at få gjort noget ved dunken, efter jeg har født!! Vh stine
du taster ind hver dag og så regner en dine kalorier... den har i forvejen regnet ud hvor mange du skal bruge ud fra det du taster om dig selv og din hverdag...
og der er opskrifter der inde... nu ved jeg ik om det stadig er sådan men da jeg var der inde sidst for 1 år siden kunne man lave en konto og prøve inden man købte sig til det... kan ik huske hvor lang tid man har men man kan i altfald lige snuse rund til tingene og se hvordan det fungere
Na-Wi skriver: Århh ja 2013 skal også være året hvor jeg skal af med det der ikke skal være der I 2012 har jeg smidt omkring 13 kilo, det skete fordi min søns far valgte at flytte fra os.. Så havde jeg ikke det store overskud til at spise, meeeen det gør jeg nu Nu står vægten bare stille, og vil gerne af med 15 kilo mere før jeg er helt tilfreds så der er en del at tage fat på Har en skøn kæreste der støtter mig, han syntes ikke jeg er for tyk, lidt buttet men han elsker det.. Men han spiser med glæde alverdens grøntsager og sunde ting sammen med mig, hvis det er det jeg vil så det er da en start Pøj pøj til jer der vil igang med vægttab
stort pøj pøj til dig også
Kay skriver: ej så må vi lave en gruppe der inde og skrive sammen
Go ide
Jeg skal også have tabt omkring 35-40 kilo efter lillebror kommer til verdenen... 2013 skal være mit vægttabsår...
Muhmi skriver: Jeg skal også have tabt omkring 35-40 kilo efter lillebror kommer til verdenen... 2013 skal være mit vægttabsår...
og hvordan har du planer om at gøre det?? nogle gode fif du vil dele
Kay skriver: 2011 blev jeg tyndere og tyndere og nåede næsten målet... tabte 35 kg. og manglede 5... 2012 blev jeg tykker og tykkere da der jo voksede en lille pige i min mave... og siden august hvor hun kom ud har vægten stået stabilt på 110 kg så nu blev det 2013... og det skulle gerne blive året hvor jeg igen bliver tyndere og tyndere så jeg kan passe tøjet i skabet... når det bliver weeknd her om lidt vil jeg lave konto på madlog igen... for at syre mit kalorie indtag lidt bedre end jeg gør nu... må erkende at jeg er overspiser... så selvom jeg dyrker motion, sker der ik en dyt for jeg hælder tilsvarende kalorier indenbors så i weekenden skal jeg måles og vejes så jeg er klar til en god start...
2011 blev jeg tyndere og tyndere og nåede næsten målet... tabte 35 kg. og manglede 5...
2012 blev jeg tykker og tykkere da der jo voksede en lille pige i min mave... og siden august hvor hun kom ud har vægten stået stabilt på 110 kg
så nu blev det 2013... og det skulle gerne blive året hvor jeg igen bliver tyndere og tyndere så jeg kan passe tøjet i skabet...
når det bliver weeknd her om lidt vil jeg lave konto på madlog igen... for at syre mit kalorie indtag lidt bedre end jeg gør nu... må erkende at jeg er overspiser... så selvom jeg dyrker motion, sker der ik en dyt for jeg hælder tilsvarende kalorier indenbors
så i weekenden skal jeg måles og vejes så jeg er klar til en god start...
Samme her
Siden min kæreste og jeg fandt sammen, har vi hver taget ca 12-15 kg på - og jeg tog så yderligere 18 kg på i graviditeten. Min dreng kom til verden d 15.08.12 og NU er det altså tid til at mor skal have sin pæne krop igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128