Hjææææææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

841 visninger
12 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Anonym trådstarter

Min dreng på 2 har altid været nem at putte, men den seneste måned har været et helvede, han blir ved med at sige, at han med ned / em (som jeg tror betyder at han vil med ned eller han vil hjem?)

Han skriger og vil IKKE lægge sig i sin ellers før højt elskede tremmeseng?

Han er pt ingen tænder på vej og er ikke ørebarn?

Han trives fint og leger og hygger dagen lang, sover knap 2 timer til middag.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Pige2009

Øv hvor frustrerende Hvordan foregår jeres putteritual?

Anmeld

1. januar 2013

babyonboard

Har desværre ingen råd da jeg ikke har et barn på 2 år endnu, men du får lige en  herfra og håber der er nogle andre der kan hjælpe dig..

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Øv hvor frustrerende Hvdadas foregår jeres putteritual?

Jamen, det er bare SÅ mærkeligt

Jamen, det hele starter vel egentlig med at vi spiser præcis kl. 18, derefter i karbad og blive vasket, også nattøj, derefter ind i stuen og hygge med togbane eller en bog, så ca 19.30 ud og børste tænder også i seng, hvor der blir nusset godnat, mysset, får det sidste vand også plejer han at lægge og snakke lidt også falde i søvn...

Anmeld

1. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Jamen, det er bare SÅ mærkeligt

Jamen, det hele starter vel egentlig med at vi spiser præcis kl. 18, derefter i karbad og blive vasket, også nattøj, derefter ind i stuen og hygge med togbane eller en bog, så ca 19.30 ud og børste tænder også i seng, hvor der blir nusset godnat, mysset, får det sidste vand også plejer han at lægge og snakke lidt også falde i søvn...

Jeg gjorde det på samme måde og havde også et mindre opgør med min datter omkring 2 års alderen. Jeg gjorde det, at jeg flyttede badet til før aftensmaden, hvor hun også fik nattøj på, da vi så ikke partout skulle bade efter maden, men bare kunne hygge osv. Ca. 15 efterhånden hun kommer i seng, tager jeg hendes dyne ind i stuen og så læser vi en bog eller to. Det gør vi stadig, da Hun falder helt ned og putter sig i dynen Nogle gange synger vi også og da hun var 2 år, sang vi, da hun var puttet i sengen...

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Jeg gjorde det på samme måde og havde også et mindre opgør med min datter omkring 2 års alderen. Jeg gjorde det, at jeg flyttede badet til før aftensmaden, hvor hun også fik nattøj på, da vi så ikke partout skulle bade efter maden, men bare kunne hygge osv. Ca. 15 efterhånden hun kommer i seng, tager jeg hendes dyne ind i stuen og så læser vi en bog eller to. Det gør vi stadig, da Hun falder helt ned og putter sig i dynen Nogle gange synger vi også og da hun var 2 år, sang vi, da hun var puttet i sengen...

Jeg har netop flyttet badet til efter aftensmaden, da det før i tiden virkede afslappende på ham, at komme i varmt bad, men tydeligvis kke nok, han blir bare ved med at råbe NEEEEEED (vi har alle værelser på 1. salen), den anden dag tog jeg ham ned, og der er INTET, men de sidste 14 dage, har den været 22-23 inden han falder i søvn...

Anmeld

1. januar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har netop flyttet badet til efter aftensmaden, da det før i tiden virkede afslappende på ham, at komme i varmt bad, men tydeligvis kke nok, han blir bare ved med at råbe NEEEEEED (vi har alle værelser på 1. salen), den anden dag tog jeg ham ned, og der er INTET, men de sidste 14 dage, har den været 22-23 inden han falder i søvn...

Wow! Det er godt nok også sent Læser eller synger I inden sengetid?

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Wow! Det er godt nok også sent Læser eller synger I inden sengetid?

Ja, vi læser billedebøger og snakker lidt om forskellige ting i bogen, vi synger når vi bliver tørt efter badet....

Tror altså jeg ringer til en ørelæge imorgen, bare for at være sikker, for syntes godt nok det er meget underligt.

Anmeld

1. januar 2013

løkkeled

Kunne det tænkes at han ikke skal sove til middag mere?? vores stoppede med at sove til middag ved 1½ årsalderen.

Kunne jo være han ikke var træt?

Hvis vores sover til middag er kl også 23 inden der er ro....

Anmeld

1. januar 2013

Anonym trådstarter

løkkeled skriver:

Kunne det tænkes at han ikke skal sove til middag mere?? vores stoppede med at sove til middag ved 1½ årsalderen.

Kunne jo være han ikke var træt?

Hvis vores sover til middag er kl også 23 inden der er ro....

Det kan han ikke, vores morgner starter tit og ofte 05.30-06, og selvom de dage den er 07 inden han kommer op,er han så træt til middag, og der er intet., når han blir lagt i barnevognen, der sover han med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.