Kæreste dep eller er det bare slut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.368 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

Anonym trådstarter

Sidder her og er rund forvirret min kæreste som er den der hårde type har her de sidste par måneder haft et par ture hvor han pludselig ud af det blå bryder sammen i gråd og siger han ikke magter os eller noget mere og overvejer om han ikke skal gå fra mig.

Jeg har selv en dep igennem 2 år og den er blevet værrer men for nu hjælp som jeg håber gør en forandring. Jeg har ikke været så glad og med på det sidste halve år og har heller ikke gjort så meget i hjemmet og med vores datter, men han har været så sød og forstående i det sidste stykke tid men nu er det sådan her nogen råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

roenlund

Du er nød til at få snakket med ham, hvis i har mistanke om at han er deprimeret så må han gå til læge så han kan få hjælp...

til dig

Anmeld

1. januar 2013

B&J

Nu ved jeg ikke hvor gammel jeres barn er men det er virkelig hårdt at blive forælder for man er jo ikke bare jer to mere... og der for syntes jeg i skal få snakket sammen, og evt få hjælp sammen og evt en psykolog til din kæreste hvis han har de depression....

Anmeld

1. januar 2013

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Sidder her og er rund forvirret min kæreste som er den der hårde type har her de sidste par måneder haft et par ture hvor han pludselig ud af det blå bryder sammen i gråd og siger han ikke magter os eller noget mere og overvejer om han ikke skal gå fra mig.

Jeg har selv en dep igennem 2 år og den er blevet værrer men for nu hjælp som jeg håber gør en forandring. Jeg har ikke været så glad og med på det sidste halve år og har heller ikke gjort så meget i hjemmet og med vores datter, men han har været så sød og forstående i det sidste stykke tid men nu er det sådan her nogen råd?

Måske han er ved at være udkørt som du var da han overtog nogle af dine pligter? Ved der ikke men synd er det for jer begge. Måske skal i prøve at fordele opgaverne lige så ingen af jer føler jer udkørte og deprimeret? Hvis i ikke kan komme ovenpå skal i da have noget hjælp. Håber det løser sig for jer 

Anmeld

1. januar 2013

Vilgerneværegravid

Det er vist ikke sjældent, at en depression i et forhold kan "smitte". Det kan godt lyde som om, han er udkørt. Han har garanteret forsøgt at støtte dig, alt hvad han kunne, men nu kan han nok ikke mere. Om han har en depression, kan jeg ikke svare på, men I er nødt til at få snakket om tingene. 

Anmeld

1. januar 2013

Vilgerneværegravid

Kender I ikke nogen, der kan passe jeres barn en gang i mellem, så din kæreste kan komme ud og more sig? Det er jo hårdt at leve med en, der er deprimeret (ikke for at fornærme dig), så han trænger nok også til at have det sjovt og more sig. 

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Du er nød til at få snakket med ham, hvis i har mistanke om at han er deprimeret så må han gå til læge så han kan få hjælp...

til dig

han blivrr sur hvis jeg nævner det for det tror han ikke på selvom han har fået konstateret en lille vinter dep

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel jeres barn er men det er virkelig hårdt at blive forælder for man er jo ikke bare jer to mere... og der for syntes jeg i skal få snakket sammen, og evt få hjælp sammen og evt en psykolog til din kæreste hvis han har de depression....

han vil ikkr høre tale om han evt har en dep. han har ellers snakket med en læge og der var tanke om en lille vinter dep.

vores datter er 2

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Måske han er ved at være udkørt som du var da han overtog nogle af dine pligter? Ved der ikke men synd er det for jer begge. Måske skal i prøve at fordele opgaverne lige så ingen af jer føler jer udkørte og deprimeret? Hvis i ikke kan komme ovenpå skal i da have noget hjælp. Håber det løser sig for jer 

tak ja det bliver vi jo nød til

Anmeld

2. januar 2013

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Det er vist ikke sjældent, at en depression i et forhold kan "smitte". Det kan godt lyde som om, han er udkørt. Han har garanteret forsøgt at støtte dig, alt hvad han kunne, men nu kan han nok ikke mere. Om han har en depression, kan jeg ikke svare på, men I er nødt til at få snakket om tingene. 

han har nemlig været rigtig god på det sidste. Så det lyder egebtlig meget sandsynligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.