at mærke baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

hvornår er det man skal mærke babyen værd dag, har mærket min værd dag! men slet ikk idag! skal jeg være bekymert!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2009

Mira0911

christinamøller! skriver:

hej

hvornår er det man skal mærke babyen værd dag, har mærket min værd dag! men slet ikk idag! skal jeg være bekymert!

Hmm.. Har du prøvet at drikke en glas iskoldt vand ? Det plejer at kan vække den lille...  

Anmeld

14. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Dutte84 skriver:

Hmm.. Har du prøvet at drikke en glas iskoldt vand ? Det plejer at kan vække den lille...  

nej ku være jeg skulle prøve men er det ikk synd og vække den

Anmeld

14. juni 2009

Stumpen

Jeg fik at vide af jdm at fra uge 24 skal man mærke den hver dag..

Anmeld

14. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Stumpen skriver:

Jeg fik at vide af jdm at fra uge 24 skal man mærke den hver dag..

okay, har bare altid mærket ham værd dag siden jeg mærkede ham spake føste gang , men der godt nok vært stille idag!

Anmeld

14. juni 2009

Stumpen

Kan være fordi han har vendt sig, så du ikke mærker ham.. Men ellers så prøv den med at drikke et glas iskoldt vand og lig dig ned, så plejer der at ske lidt derinde..Prøvede det et par gange, da jeg ventede Mathidle.. Men denne gang har jeg ikke haft behov for at prøve..

Anmeld

14. juni 2009

Mira0911

christinamøller! skriver:

nej ku være jeg skulle prøve men er det ikk synd og vække den

Nej, vel ikke når du bekymret for ikke at mærke den lille... Så synes jeg ikke...

Anmeld

14. juni 2009

Elskermiinsøøn!

Stumpen skriver:

Kan være fordi han har vendt sig, så du ikke mærker ham.. Men ellers så prøv den med at drikke et glas iskoldt vand og lig dig ned, så plejer der at ske lidt derinde..Prøvede det et par gange, da jeg ventede Mathidle.. Men denne gang har jeg ikke haft behov for at prøve..

vil prøve syns der kom lidt liv igen da jeg brøjede miig frem over så han sov nok, skal der også til så aktiv han har vært de sidste dage

Anmeld

14. juni 2009

Sortkjær

Man siger det først er fra omkring uge 26 eller såen du skal mærke den lille hver dag.. Men du skal selvfølgelig være opmærksom på, om der er en stor forandring lige pludselig.. Men hvis ikke du er så langt henne endnu, er det meget normalt at der er dage hvor den bette ikke er så aktiv.. havde jeg hvert fald osse..

Line 29+1

Anmeld

14. juni 2009

Elskermiinsøøn!

der er liv igen skøønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.