Godt nytår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja rigtig godt nytår til hele juli gruppen! 

Håber i alle, store, som små er kommet rigtig godt ind i det nye år! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Ditte-3

Godt nytår til dig også

Anmeld

1. januar 2013

StineW79

Ditte-3 skriver:

Godt nytår til dig også

Tak! Håber den bette fyr ku sove for larmen!? Vh stine

Anmeld

1. januar 2013

Ditte-3

StineW79 skriver:

Tak! Håber den bette fyr ku sove for larmen!? Vh stine

Det gik fint det vare mere alle de mennsker der var lidt for meget for ham. Og så glæder jeg mig til at komme ind i en normal rytme for pt vil han ingen modermælk ha i dag har han i alt spist hvad der svare til 200 ml  og så to posjoner grød han elsker vand men når man giver ham modermælk spøter han og bliver sur det er lidt hårdt for er jo bange for han ik får det han har bruge for hvad med jer kom i godt ind i 2013 ?

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Ditte-3 skriver:

Det gik fint det vare mere alle de mennsker der var lidt for meget for ham. Og så glæder jeg mig til at komme ind i en normal rytme for pt vil han ingen modermælk ha i dag har han i alt spist hvad der svare til 200 ml  og så to posjoner grød han elsker vand men når man giver ham modermælk spøter han og bliver sur det er lidt hårdt for er jo bange for han ik får det han har bruge for hvad med jer kom i godt ind i 2013 ?

Ja alberte blev også lidt kulleret af gæsterne og faldt først i søvn omkring kl 1, men så sov hun også til kl 9, så det var bare dejligt!

Ja det lyder jo ik af meget mælk ka jeg godt se. Har du evt at gi ham det i en kop, i stedet for i flasken??

Alberte ska starte på grød om et par dage, men ka ik helt finde ud af om jeg ska lave det fra bunden af, eller om jeg ska købe det færdig lavede. Hva gør du?? 

Øog bruger du mme i grøden eller laver du det bare på vand/ alm mælk?? Vh stine

Anmeld

2. januar 2013

Ditte-3

StineW79 skriver:

Ja alberte blev også lidt kulleret af gæsterne og faldt først i søvn omkring kl 1, men så sov hun også til kl 9, så det var bare dejligt!

Ja det lyder jo ik af meget mælk ka jeg godt se. Har du evt at gi ham det i en kop, i stedet for i flasken??

Alberte ska starte på grød om et par dage, men ka ik helt finde ud af om jeg ska lave det fra bunden af, eller om jeg ska købe det færdig lavede. Hva gør du?? 

Øog bruger du mme i grøden eller laver du det bare på vand/ alm mælk?? Vh stine

Det bliver dejlig for de små at komme ind i verdagen igen jeg statted med at bruge vand men nu hvor han drikker så lidt kommer det i . jeg køber det da det var meningen jeg ville lave fra bunden men alle i mødergruppe. Sage de små ik gad det men var vilde med det man køber og da det er minst lige så godt og der er de ting i børnene har brug for valte jeg at købe men mos laver jeg selv nogle gange og så. Får han også kartofler og grønsager most med modermælk 

Anmeld

2. januar 2013

AnnaK89

Godt nytår

Her gik det vist også fint Carolina blev passet af sin bedstemor, da vi bor i boligblok og der ville være fest på alle sider af os, så hun ville ikke kunne falde i søvn. Hun faldt i søvn 20.30 derude og sov hele natten

Lærke var hos hendes farmor og bedstefar og de hyggede rigtig meget

Selv var vi værter for nogle venner - det var rigtig hyggeligt og vellykkede  

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

AnnaKJ skriver:

Godt nytår

Her gik det vist også fint Carolina blev passet af sin bedstemor, da vi bor i boligblok og der ville være fest på alle sider af os, så hun ville ikke kunne falde i søvn. Hun faldt i søvn 20.30 derude og sov hele natten

Lærke var hos hendes farmor og bedstefar og de hyggede rigtig meget

Selv var vi værter for nogle venner - det var rigtig hyggeligt og vellykkede  

Årh lyder som en dejlig voksen aften!! Og dejligt at ungerne bare har hygget sig!! Vh stine

Anmeld

2. januar 2013

StineW79

Ditte-3 skriver:

Det bliver dejlig for de små at komme ind i verdagen igen jeg statted med at bruge vand men nu hvor han drikker så lidt kommer det i . jeg køber det da det var meningen jeg ville lave fra bunden men alle i mødergruppe. Sage de små ik gad det men var vilde med det man køber og da det er minst lige så godt og der er de ting i børnene har brug for valte jeg at købe men mos laver jeg selv nogle gange og så. Får han også kartofler og grønsager most med modermælk 

Thea ska også i børnehave i morgen og mig og alberte ska i mødregruppe, uha det bliver hyggeligt!!

Vi har lige prøvet at gi alberte lidt grød her til aften, uha tror hun syntes det var noget skørt noget Er ret spændt på hva hendes mave siger til det. 

Hvor mange gange om dagen får han grød eller mos?? Har hans mave godt ku klare det?? Vh stine

Anmeld

2. januar 2013

Ditte-3

StineW79 skriver:

Thea ska også i børnehave i morgen og mig og alberte ska i mødregruppe, uha det bliver hyggeligt!!

Vi har lige prøvet at gi alberte lidt grød her til aften, uha tror hun syntes det var noget skørt noget Er ret spændt på hva hendes mave siger til det. 

Hvor mange gange om dagen får han grød eller mos?? Har hans mave godt ku klare det?? Vh stine

Han får 2-3 gange grød om dagen og mos som dessert . Stated med grød fordi han havde meget tøn mave så han fik det godt i maven. Men lige nu er hans mave lidt hår mave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.