Tvillingemave 28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2013

Camillos

Miss Church skriver:

Tak skal du have søde! Det er så vildt 

Håber dig og din lille familie kom godt ind i det nye år! 

Jo tak det gjorde vi .. .. ja det er ret vildt.... håber for jer de bliver derinde nogle uger endnu  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2013

Miss Church

Faith skriver:

Kan huske jeg havde det på nøjagtig samme måde!

Jeg røg til Skejby med veer da jeg var 26+3 og lå der til jeg var 27+6 før de sendte mig til Herning. Var så lykkelig for at jeg ikke skulle føde i Skejby. Ikke fordi jeg ikke tror de er vildt dygtige der, men der er bare en vis tryghed ved at føde på "sit eget" sygehus i nærheden af familie og venner.

Kan forsikre dig for at de er knalddygtige i Herning. Jeg har kun gode minder omkring min fødsel af drengene, selvom alt langt fra gik efter planen. Følte mig 100% tryg hele vejen igennem.

Ja nemlig. Man vil gerne være et sted man kender. 

Det var dejligt at høre! Jeg er også rigtig glad for det tvillinge-jordemoder-team, som vi er tilknyttet på Herning sygehus. Jeg har selv været i praktik på C1 i Herning og ved hvor dygtige de er, så hvis vi ender der, er det også helt fint

Anmeld

1. januar 2013

Miss Church

Camillos skriver:

Jo tak det gjorde vi .. .. ja det er ret vildt.... håber for jer de bliver derinde nogle uger endnu  

Ja det håber jeg også. Hvert fald 5 uger endnu, men helst 10

Anmeld

1. januar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Tak skal du have søde! 

Håber at du og din familie kom godt ind i det nye år!

Jo, det kan du tro. Vi havde en hyggelig aften, og alle fingre og øjne er i behold, så det kunne ikke være meget bedre - og så var det da rart at vågne uden tømmermænd

Anmeld

1. januar 2013

Babydrøm

Miss Church skriver:

En milepæl er nået! 
Fra nu af, hvis jeg går i fødsel, må jeg føde i Herning, i stedet for Skejby 

3. trimester skydes i gang med manér 

Godt nytår til alle! 

Hvor er du fin

Anmeld

2. januar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Jo, det kan du tro. Vi havde en hyggelig aften, og alle fingre og øjne er i behold, så det kunne ikke være meget bedre - og så var det da rart at vågne uden tømmermænd

Ja nemlig Det er nu dejligt at man ikke skal bruge hele 1. januar på at have det dårligt

Anmeld

2. januar 2013

Miss Church

AnnL skriver:

Hvor er du fin

Mange tak skal du have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.