Tak for 2012 - og godt nytår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

816 visninger
9 svar
0 synes godt om
31. december 2012

M&N

Tusind tak for dette år med både op og nedture på baby.dk - tak for alle de støttende ord og krammer igennem tiden 

Håber I alle sammen får en helt fantastisk aften og start på det nye år! Jeg vil gerne takke min dejlige forlovede, min familie og mine nærmeste som har været der for mig og givet mig al den støtte jeg har brug for - og evig taknemmelig for den sunde og raske datter som melder sin ankomst til februar 2013 - men vil også takke jer piger, for at I er her 

Må I have en dejlig aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

M&N

BabyWish2012 <3 skriver:

Tusind tak for dette år med både op og nedture på baby.dk - tak for alle de støttende ord og krammer igennem tiden 

Håber I alle sammen får en helt fantastisk aften og start på det nye år! Jeg vil gerne takke min dejlige forlovede, min familie og mine nærmeste som har været der for mig og givet mig al den støtte jeg har brug for - og evig taknemmelig for den sunde og raske datter som melder sin ankomst til februar 2013 - men vil også takke jer piger, for at I er her 

Anmeld

31. december 2012

MyLove E

BabyWish2012 <3 skriver:

Godt nytår til dig. Og tillykke med den kommende baby:-):-):-)

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

Godt nytår

Anmeld

31. december 2012

M&N

Tauf skriver:

Godt nytår til dig. Og tillykke med den kommende baby:-):-):-)

Mange tusind tak 

Anmeld

31. december 2012

B&J

Godt nytår til dig også....

Anmeld

31. december 2012

M&N

Baagøe skriver:

Godt nytår

Tak i lige måde 

Anmeld

31. december 2012

Pige2009

BabyWish2012 <3 skriver:

Tak i lige måde 

Tak

Anmeld

31. december 2012

M&N

B&J skriver:

Godt nytår til dig også....

Mange tak 

Anmeld

31. december 2012

Clisolka

Godt nytår til dig og din familie også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.