Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tusind tak for dette år med både op og nedture på baby.dk - tak for alle de støttende ord og krammer igennem tiden
Håber I alle sammen får en helt fantastisk aften og start på det nye år! Jeg vil gerne takke min dejlige forlovede, min familie og mine nærmeste som har været der for mig og givet mig al den støtte jeg har brug for - og evig taknemmelig for den sunde og raske datter som melder sin ankomst til februar 2013 - men vil også takke jer piger, for at I er her
Må I have en dejlig aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BabyWish2012 <3 skriver: Tusind tak for dette år med både op og nedture på baby.dk - tak for alle de støttende ord og krammer igennem tiden Håber I alle sammen får en helt fantastisk aften og start på det nye år! Jeg vil gerne takke min dejlige forlovede, min familie og mine nærmeste som har været der for mig og givet mig al den støtte jeg har brug for - og evig taknemmelig for den sunde og raske datter som melder sin ankomst til februar 2013 - men vil også takke jer piger, for at I er her Må I have en dejlig aften
Godt nytår
Tauf skriver: Godt nytår til dig. Og tillykke med den kommende baby:-):-):-)
Godt nytår til dig. Og tillykke med den kommende baby:-):-):-)
Mange tusind tak
Godt nytår til dig også....
Baagøe skriver: Godt nytår
Tak i lige måde
BabyWish2012 <3 skriver: Tak i lige måde
Tak
B&J skriver: Godt nytår til dig også....
Mange tak
Godt nytår til dig og din familie også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128