Tak og godt nytår :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. december 2012

MyLove E

Kære alle på baby.dk

Jeg ønsker jer her med et fantastisk, skønt, dejligt og fabelagtig NYTÅR

Men jeg vil også gerne takke alle jer som har sendt tanker og knus til mig i denne svære tid. Uden jer havde det hele set meget mere sort ud. Også et stort tak til jer som har skrevet privat til mig bare lige for at høre hvordan det gik

Jeg er stadig indlagt men må komme hjem i aften og var også hjemme hele weekenden. Det var både og skønt og hårdt.
På onsdag skal jeg snakke med lægen. Håber faktisk ikke at jeg kommer hjem på onsdag. Men at der kommer noget behandling i gang...

Nå det var så også lidt opdate...

Kan i alle havde et skønt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Leneur

Tauf skriver:

Kære alle på baby.dk

Men jeg vil også gerne takke alle jer som har sendt tanker og knus til mig i denne svære tid. Uden jer havde det hele set meget mere sort ud. Også et stort tak til jer som har skrevet privat til mig bare lige for at høre hvordan det gik

Jeg er stadig indlagt men må komme hjem i aften og var også hjemme hele weekenden. Det var både og skønt og hårdt.
På onsdag skal jeg snakke med lægen. Håber faktisk ikke at jeg kommer hjem på onsdag. Men at der kommer noget behandling i gang...

Du må også have en dejlig nytårsaften. Håber at 2013 bliver året hvor vi får det godt igen.
Knus og tanker.

Anmeld

31. december 2012

MyLove E

Leneur skriver:

Du må også have en dejlig nytårsaften. Håber at 2013 bliver året hvor vi får det godt igen.
Knus og tanker.

Ja lad os håbe at alle får et SKØNT 2013:-)

Anmeld

31. december 2012

B&J

Tauf skriver:

Kære alle på baby.dk

godt nytår til dig søde, og håber virkelig at du får lov at blive så du får den hjælp du ønsker....

og håber du og din familie kommer godt ind i det nye år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.