hvad kostede Jeres bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.101 visninger
12 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Anonym trådstarter

Hvad kostede jeres bryllup, hvor mange var I og hvordan holdte I det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hvad kostede jeres bryllup, hvor mange var I og hvordan holdte I det?

Vi blev gift den 12.02.2011  - vi holdte dåb og bryllup samlet

Antal: 37 incl. os selv (så lille bryllup)

Pris: omkring 35.000.-

Sted: selskabslokale tæt på hjemmet/kirken

Mad: buffet

Anmeld

31. december 2012

Muhmi

Vi var 45 inkl. os selv

Vi blev gift i kirke, jeg blev hentet i hestevogn og efter vielsen kørte vi en tur mere i hestevogn, op til forsamlingshuset, hvor vi spiste buffet.

Vi havde været kørt til Tyskland for at købe billigt ind af sprut, øl, vand og vin, samt slik...

Min brudekjole købte jeg i Kina (Vil ikke anbefale det) jeg var rigtig glad for den, men det var ikke den kjole jeg havde regnet med...

Anders' tøj var lejet fra Fredericia Teater.

Tror vi endte med at bruge omkring 35-38.000,- på brylluppet...

Og hvis jeg må sige det, så er det altså ikke så vigtigt med alle de ting som man bare synes skal med...

Er glad for mit prinsessebryllup og de gæster der var med til at fejre os... Men dagen er SÅ hurtigt overstået og folk lægger altså ikke mærke til om der er den ene ting med eller ej, de er der jo for at fejre jer

Held og lykke med det hele 

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Vi var 45 inkl. os selv

Vi blev gift i kirke, jeg blev hentet i hestevogn og efter vielsen kørte vi en tur mere i hestevogn, op til forsamlingshuset, hvor vi spiste buffet.

Vi havde været kørt til Tyskland for at købe billigt ind af sprut, øl, vand og vin, samt slik...

Min brudekjole købte jeg i Kina (Vil ikke anbefale det) jeg var rigtig glad for den, men det var ikke den kjole jeg havde regnet med...

Anders' tøj var lejet fra Fredericia Teater.

Tror vi endte med at bruge omkring 35-38.000,- på brylluppet...

Og hvis jeg må sige det, så er det altså ikke så vigtigt med alle de ting som man bare synes skal med...

Er glad for mit prinsessebryllup og de gæster der var med til at fejre os... Men dagen er SÅ hurtigt overstået og folk lægger altså ikke mærke til om der er den ene ting med eller ej, de er der jo for at fejre jer

Held og lykke med det hele 

hvor fik I mad fra?

Hvilke ting "manglede" i? Vi vil gerne holde vores på 30-35000 kr brudekjolen betales af mine forældre og gommens tøj bliver forhåbentlig også betalt
Leje af lokale er gratis.

Men jeg kan bare slet ikke se hvordan det skal gribes an, alt hvad jeg finder ender op i 40-50 tusinde kroner. Vi har fundet ringe til 7000 kr, så det er jo egentlig ikke så galt.

Anmeld

31. december 2012

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Vi blev gift den 12.02.2011  - vi holdte dåb og bryllup samlet

Antal: 37 incl. os selv (så lille bryllup)

Pris: omkring 35.000.-

Sted: selskabslokale tæt på hjemmet/kirken

Mad: buffet

Hvor fik I mad fra?

Anmeld

31. december 2012

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Hvor fik I mad fra?

Vi fik fra Kokken og Jomfruen.. Vi har får fået mad derfra, og var tilfreds der, så det valgte vi igen.. Og det var god mad (dog fik jeg kun en portion, glemte helt at spise for at følge med i alle talerne og sangene)

Anmeld

31. december 2012

(august)

Vores er 6 år siden og kostede ca 80.000. 

Vi var 62 incl os selv og holdt det i Fredensborg golfklub. Vi fik fire retter, fribar og champagne for 35.000. 

Bedste dag ville ønske vi havde spenderet på en dygtigere fotograf end en fra familien som tog billeder. Det er det eneste som er et must når jeg får et bryllup mere(19 år) endnu. Manden har lovet vi kan blive gift igen til vores sølvbryllup

Anmeld

31. december 2012

hekran

Vi blev gift i 2005 og holdt fest for 86 mennesker på en restaurant liggende i en park.

Mad/drikke: 37.000

Kjole/tøj til mand osv: 7500

Fotograf: 2800

Overnatning på slot: 1200

Vi ville gøre det på præcis samme måde i dag, men vi ville dog vælge en af vores venner til at være fotograf. I dag er alle stort set blevet prof fotografer

Anmeld

31. december 2012

o1Mutte

Altså et lille tip er at spare på ringene Vi fik flotte ringe i titanium til lige under 1500 inkl. gravering for begge Vi fik fortalt at titanium er noget af det hårdeste metal der laves ringe/smykker i Og der er forskellige designs så de behøver ikke at være helt enkle

Anmeld

31. december 2012

o1Mutte

(august) skriver:

Vores er 6 år siden og kostede ca 80.000. 

Vi var 62 incl os selv og holdt det i Fredensborg golfklub. Vi fik fire retter, fribar og champagne for 35.000. 

Bedste dag ville ønske vi havde spenderet på en dygtigere fotograf end en fra familien som tog billeder. Det er det eneste som er et must når jeg får et bryllup mere(19 år) endnu. Manden har lovet vi kan blive gift igen til vores sølvbryllup

Det er også det jeg fortryder mest. Ville gerne have haft taget nogle gode billeder i god kvalitet af en proff. fotograf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.