Voksipose (Slee-bee)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. december 2012

Ma-lu

Jeg har haft en liggende før noam blev født.. Han er 7 mdr nu.. Hvor meget tøj skal han have på ud og sove i den i barnevognen .. Han sover ude hver dag.. Han plejer bare at have en uld heldragt , vanter og hue på.. Og så sin dyne selvfølgelig.. Og det rigeligt... Jeg har puttet vinter dynen i voksien..Nogen der kan hjælpe?! Og godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2012

HeidiØ

Ma-lu skriver:

Jeg har haft en liggende før noam blev født.. Han er 7 mdr nu.. Hvor meget tøj skal han have på ud og sove i den i barnevognen .. Han sover ude hver dag.. Han plejer bare at have en uld heldragt , vanter og hue på.. Og så sin dyne selvfølgelig.. Og det rigeligt... Jeg har puttet vinter dynen i voksien..Nogen der kan hjælpe?! Og godt nytår

da vi brugte voksien kom William bare i en fleecedragt, hue og vanter som han plejer Og når du osse har vinterdyne i, burde det være nok Det er ikke frost idag, men vinden er jo kold, men barnevogne står altid i læ

Så det med ulddragt hue og vanter lyder ganske fornuftigt

Anmeld

31. december 2012

Mussen2

Evt. En fleece jakke og hue. Eller ulddragten som du har. Den regulerer jo, til en vis grænse. Jeg bruger pt. En bomulds elefanthue og en ulddragt, som dog er relativ tynd. Har også brugt en fleecejakke.

Anmeld

31. december 2012

Ma-lu

HeidiØ skriver:

da vi brugte voksien kom William bare i en fleecedragt, hue og vanter som han plejer Og når du osse har vinterdyne i, burde det være nok Det er ikke frost idag, men vinden er jo kold, men barnevogne står altid i læ

Så det med ulddragt hue og vanter lyder ganske fornuftigt

Jeg tænker bare om han ikke blir for varm hvis han får uld dragten på under voksien.. Og også en alm fleesedragt, er det ik for varmt?!  

Hm, men jeg må jo prøve og så bare tjekke til ham engang imellem .. M

men tak for svaret

ps. Jeg lagde en dag baby alarmen under hans dyne mens han var iført ulddragten , fordi min mor vAr nervøs for han havde det koldt.. Men baby alarmen viste at der var 31 grader under dynen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.